Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, her er casen!

Jeg og kjæresten har vært i uvær en lang stund nå hva gjelder forholdet. Men, så er det slik at vi endelig har fått dreisen på hvordan vi skal få til et sundt og godt forhold etter god hjelp utenfra.

Hun har alltid vært ekstremt sjalu og har satt mange begrensninger på hva jeg kan få lov til og what not, noe jeg ikke har kunne akseptere da det går på å forhindre meg i å gjøre helt hverdagslige ting. Dette har ført til vanvittige krangler da hun blir usikker og angriper meg uten noe belegg. Jeg er 100 % trofast, og har ingen intensjoner om å såre henne - noe hun ikke får seg til å tro.

Vel etter mye hjelp så har vi kommet over denne stormen, og alt har roet seg. Jeg var tilfreds med tilværelsen, og hun var det (trodde jeg). Vi skulle se en film på hennes datamaskin, så mens jeg ventet på at hun skulle komme til køys så gikk jeg inn på nettet for å sjekke facebooken min. Da popper det opp møteplassen.no, og jeg finner så raskt ut at dette er en av de mest besøkte sidene på denne maskinen. Jeg sier ingenting og lar dette fare, helt til jeg er for meg selv. Jeg lager meg en profil, og wips der var hun: På jakt etter en kar hun kan reise rundt i verden med :O :O Bildene av henne er gjerne bilder jeg har tatt av hun!

OOOooo så forbanna jeg er akkurat nå! Så forbanna at jeg trenger gode råd for hvordan å håndtere dette på riktig måte. Derfor spør jeg dere. Hva hadde dere gjort om dere fant ut at kjæresten hadde en slik profil?

Anonymous poster hash: 95952...395
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send hun en melding på møteplassen.no .

Anonymous poster hash: 7fce4...936
  • Liker 18
Skrevet

Send hun en melding på møteplassen.no .

Haha, ja!

Men er vel ikke noe tvil at du må dumpe henne?

Anonymous poster hash: aa599...899

Skrevet

Det er kjempe slemt, men send henne en melding!

• Liker 2
Skrevet

Du fortjener bedre :klem: Men send hun en melding på den siden, så får hun et kraftig forklaringsproblem. Også slår du opp :)

• Liker 8
Skrevet

Så trist for deg å måtte ha levd med en som anklager deg for å være utro fordi ho er utro selv og mistenksom av den grunnen.

Det jeg har lært av KG er at sånne folk må man ta med hånden i kakeboksen. Hvis hun hadde hatt litt respekt for deg og forholdet hadde hun aldri dratt den så langt,så det er sannsynlig at hun også kommer til å benekte det hvis du forteller hva du har sett.

hvis du selv lager profil på møteplassen og sender melding så kommer ho til å si/tenke: "Men hvordan fant du meg der? DU må garantert prøvd å være utro selv!" Jeg hadde heller tatt printscreen av loggen hennes og profilen,så vist den for henne.

• Liker 9
Skrevet

Oi!! :sjokkert:

Ikke rart at hun er sjalu, da hun tydeligvis har svin på skogen.

Hva med å bare si som det er?

Du lånte maskinen, så at Møteplassen er en av de mest besøkte sidene osv.....

Skrevet

På seg selv kjenner man andre, er det noe som heter. Det treffer tydeligvis godt i denne situasjonen. Det er lett å tro at andre tenker som seg selv og hun har vært redd for at du skal være utro i forskjellige situasjoner fordi hun kan potensielt være det selv.

• Liker 3
Skrevet

Så trist for deg å måtte ha levd med en som anklager deg for å være utro fordi ho er utro selv og mistenksom av den grunnen.

Det jeg har lært av KG er at sånne folk må man ta med hånden i kakeboksen. Hvis hun hadde hatt litt respekt for deg og forholdet hadde hun aldri dratt den så langt,så det er sannsynlig at hun også kommer til å benekte det hvis du forteller hva du har sett.

hvis du selv lager profil på møteplassen og sender melding så kommer ho til å si/tenke: "Men hvordan fant du meg der? DU må garantert prøvd å være utro selv!" Jeg hadde heller tatt printscreen av loggen hennes og profilen,så vist den for henne.

Skjønner ikke helt den der, han har vel ikke noe å bevise ovenfor henne?

Skrevet

På seg selv kjenner man andre, ja.. Send melding til henne også avtal å møte henne en plass. Litt slemt, men hun fortjener det!

• Liker 2
Skrevet

Skjønner ikke helt den der, han har vel ikke noe å bevise ovenfor henne?

Noen pakker sammen tingene sine og drar når de får vite at partneren er utro,andre vil ha svar,men får det ikke.

Denne dama har utsatt ts for mye bråk, forhindret han i hverdags aktiviteter for SIN sjalusi,og inkludert en profesjonell for å hjelpe dem med problemene. Mens ho hele tiden gikk bak ryggen hans.Jeg skjønner godt hvis han vil ha noen svar.

• Liker 1
Skrevet

Dump henne!

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Det er det jeg sier : På seg selv kjenner man andre.

Ekstremt sjalu personer er ofte de som er tilbøyelige til å være utro selv.

Du fortjener bedre :hug:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Denne historien er en bekreftelse på at sjalu mennesker gjerne er sjalu fordi de vet hva de selv er i stand til. Dump.

Endret av nawuraM
  • Liker 6
Skrevet

Dette beviser bare at folk som selv gjør ting de ikke vil at partneren skal gjøre, er de mest sjalue... For en dame! Hadde sendt henne en melding på møteplassen hvor det står at det er slutt!

• Liker 3
Skrevet

Noen pakker sammen tingene sine og drar når de får vite at partneren er utro,andre vil ha svar,men får det ikke.

Denne dama har utsatt ts for mye bråk, forhindret han i hverdags aktiviteter for SIN sjalusi,og inkludert en profesjonell for å hjelpe dem med problemene. Mens ho hele tiden gikk bak ryggen hans.Jeg skjønner godt hvis han vil ha noen svar.

Trur ikke noen svar vil hjelpe han så mye, han har alt han trenger å vite. Hun er den feminine versjonen av et gigantisk rasshøl.

Best å bare glemme henne fort, evt. ta litt hevn hvis han er tilbøyelig til slike tanker :)

• Liker 1
Skrevet

Det er på andre man kjenner lærer seg selv å kjenne... Det er desverre noen ganger slik at sjalu mennesker er sjalu nettopp fordi de tror andre gjør akkurat det samme tingene som de selv gjør i sjul. Paradoksalt..

Anonymous poster hash: 070db...eb6
  • Liker 1
Skrevet

Denne situasjonen bør du melke for alt den er verdt, TS.

Skrevet

samme skjedde med meg og eksen da jeg skulle låne telefonen hans en gang. klikka meg inn på nettet å poof der kom bonderomantikk.no opp. koselig liksom. konfronterte han, å fikk vage svar. sånne mennesker tåler jeg ikke.

Anonymous poster hash: 988fc...945
  • Liker 1
Skrevet

Denne situasjonen bør du melke for alt den er verdt, TS.

Hvordan i alle dager kan man melke en slik situasjon? Den er ikke verdt noen ting. Gjør det med stil, bare si at du gjør det slutt, forklar hvorfor i en saklig og faktaorientert forklaring, og tenk aldri mer over saken. Planlegge falske møter og sette henne opp i et hjørnet blir for dramapreget for meg. Rent, seriøst, alvorlig, kaldt og avslappet er bedre stil.

Anonymous poster hash: e558a...84f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...