Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye forteller gutter hverandre, egentlig?

Jeg har holdt på med en fyr en stund. La oss kalle ham Per. Den siste tiden har flørten mellom meg og Per eskalert, men vi er allikevel ikke på et veldig seriøst plan.

I sommer var jeg og et par av mine venninner på samme sted som Per og hans kamerat, "Pål". Da var det lenge siden jeg hadde møtt Pål, og jeg reagerte på måten han var på. Jeg og Pål har ikke møtt hverandre så veldig ofte, men da vi møttes i sommer, følte jeg han gliste og hilset på en annen måte enn tidligere. Jeg tenkte med en gang på meldingene jeg har vekslet med Per. Ved et par anledninger har det inkludert bilder. Er det sannsynlig å tro at Per har vist meldingene til Pål og vist ham bildene, og det er grunnen til hvorfor Pål hilste på meg på den måten, eller er det mer sannsynlig å tro at Per bare har fortalt Pål om hva han synes om meg?
Pål har nå fått seg kjæreste. Til alt overmål bor jeg og kjæresten til Pål i samme område. Vi har ikke blitt presentert for hverandre, men etter som vi stadig møtte på hverandre på gaten, begynte vi å hilse. Ved en anledning traff jeg Pål og kjæresten sammen på gaten. Og etter den gangen føler jeg at hun ser på meg på en annen måte - mer "tilstedeværende" på et vis. Hvor sannsynlig er det at Pål har fortalt kjæresten sin om "forholdet" mellom meg og Per?
Ser selv at jeg muligens fremstår som veldig paranoid, men jeg som jente forteller jo alt til mine venninner, og dermed lurer jeg på om gutter også forteller om langvarige flørter til sine kamerater.

Anonymous poster hash: 95d59...606
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye forteller gutter hverandre, egentlig? Jeg har holdt på med en fyr en stund. La oss kalle ham Per. Den siste tiden har flørten mellom meg og Per eskalert, men vi er allikevel ikke på et veldig seriøst plan.I sommer var jeg og et par av mine venninner på samme sted som Per og hans kamerat, "Pål". Da var det lenge siden jeg hadde møtt Pål, og jeg reagerte på måten han var på. Jeg og Pål har ikke møtt hverandre så veldig ofte, men da vi møttes i sommer, følte jeg han gliste og hilset på en annen måte enn tidligere. Jeg tenkte med en gang på meldingene jeg har vekslet med Per. Ved et par anledninger har det inkludert bilder. Er det sannsynlig å tro at Per har vist meldingene til Pål og vist ham bildene, og det er grunnen til hvorfor Pål hilste på meg på den måten, eller er det mer sannsynlig å tro at Per bare har fortalt Pål om hva han synes om meg? Pål har nå fått seg kjæreste. Til alt overmål bor jeg og kjæresten til Pål i samme område. Vi har ikke blitt presentert for hverandre, men etter som vi stadig møtte på hverandre på gaten, begynte vi å hilse. Ved en anledning traff jeg Pål og kjæresten sammen på gaten. Og etter den gangen føler jeg at hun ser på meg på en annen måte - mer "tilstedeværende" på et vis. Hvor sannsynlig er det at Pål har fortalt kjæresten sin om "forholdet" mellom meg og Per? Ser selv at jeg muligens fremstår som veldig paranoid, men jeg som jente forteller jo alt til mine venninner, og dermed lurer jeg på om gutter også forteller om langvarige flørter til sine kamerater. Anonymous poster hash: 95d59...606

Hvis kameraten til denne flørten din har sett dere sammen, eller har merket at han har endret seg når du er til stede, kan det jo være han har fisket etter informasjon. Når det er sagt, jeg tviler egentlig ikke på at "Pål" vet at "Per" er gira på deg. Det kan jo ha kommet frem i en så enkel kommentar som "åh, ho er så fin!"

Og hvis kjæresten til "Pål" la merke til at dere tydelig hadde møtt hverandre før, kan det jo være han la frem hele "historien" for å ikke bli mistenkt for noe.

Det er hva jeg tror da. Jeg er ikke av hankjønn.

Anonymous poster hash: e568f...a0a

Gjest Daenerys
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

Daenerys, mod.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...