AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Har møtt en jente et par ganger nå. Første gangen var ute på byen og vi endte opp med å kline litt. Deretter tok vi en kaffe, før vi møttes litt tilfeldig på byen igjen 1,5 uke senere. Vi har en veldig god tone og hun er veldig pen. Problemet er at hun er litt småtykk. Nå har jeg ikke målene hennes, men jeg vil tippe at hun er rundt 1.70 og veier kanskje 65 kg. Tidligere har alle mine kjærester vært slanke og det er det jeg foretrekker. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre her. Synes hun er sjarmerende, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil ha sex med henne. Hvis jeg begynner å treffe henne, kan jeg forsiktig fortelle henne at hun burde slanke seg litt? Anonymous poster hash: ac1eb...16c 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Har møtt en jente et par ganger nå. Første gangen var ute på byen og vi endte opp med å kline litt. Deretter tok vi en kaffe, før vi møttes litt tilfeldig på byen igjen 1,5 uke senere. Vi har en veldig god tone og hun er veldig pen. Problemet er at hun er litt småtykk. Nå har jeg ikke målene hennes, men jeg vil tippe at hun er rundt 1.70 og veier kanskje 65 kg. Tidligere har alle mine kjærester vært slanke og det er det jeg foretrekker. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre her. Synes hun er sjarmerende, men samtidig vet jeg ikke om jeg vil ha sex med henne. Hvis jeg begynner å treffe henne, kan jeg forsiktig fortelle henne at hun burde slanke seg litt? Anonymous poster hash: ac1eb...16c Nei. Anonymous poster hash: 6278d...545 42
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Nei, selvfølgelig kan du ikke det. Du virker overfladisk. Gi henne opp og la henne finne en mann som synes hun er fin akkurat slik hun er. Anonymous poster hash: fa95d...a47 42
Gjest slettetbruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Herregud, hva feiler det deg? 20
Trapp Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Gå inn i et forhold med et mål om å forandre noen? Ja, det er alltid kjempelurt, så det syns jeg du skal gjøre. 24
Gjest iGirl Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 gjør jenta en stor tjeneste og finn deg noen andre ! 11
Sjokoladenøtt Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Hvafan? Det er normalvekt! Feiler deg? Finn deg noen andre heller, gjerne noen som har samme syn på mennesker som deg 10
Populært innlegg Petra75 Skrevet 31. oktober 2013 Populært innlegg #8 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, hvis du syns at det er greit at hun forsiktig forteller deg at du bør bli litt smartere. 50
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Nei, du kan ikke be hun slanke seg. Er du ikke tiltrukket av hun, så du hellelar r være å treffe hun videre... 4
Miss-Grey Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er 1.75 cm høy og veier 65 kilo. Jeg bruker størrelse XS-S i klær, og når jeg for noen år siden veide fem kilo mindre, var det nesten håpløst å finne klær som satt pent i vanlige kjedebutikker. Hvis du regner ut høyden + vekten hennes i en BMI-kalkulator, vil du se at hun er godt innenfor grensa som normalvektig. Dersom hun var overvektig, ville det fortsatt ikke være greit å antyde slike ting fordi du ikke synes hun er attraktiv nok. 8
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 TS Men hun har et veldig potensiale. Hun er som sagt veldig pen, morsom, intelligent, feminin og snill. Hadde hun som sagt gått ned en 8-10 kg, hadde hun vært tilnærmet perfekt. Kanskje jeg kan hinte frempå at hun hadde vært finere om hun gikk litt ned i vekt? Anonymous poster hash: ac1eb...16c
makkapakka Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 jeg er ikke tykk, jeg er ikke tykk, jeg er ikke tykk, jeg er ikke tykk... siger det inn snart?
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 TS Men hun har et veldig potensiale. Hun er som sagt veldig pen, morsom, intelligent, feminin og snill. Hadde hun som sagt gått ned en 8-10 kg, hadde hun vært tilnærmet perfekt. Kanskje jeg kan hinte frempå at hun hadde vært finere om hun gikk litt ned i vekt? Anonymous poster hash: ac1eb...16c Uff, hadde det vært meg ville jeg ønsket at du heller stakk av enn å si det til meg! For en idiot... Anonymous poster hash: b36fe...84d 13
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg synes ikke det er noe problem i å synes hun er for tykk, og jeg reagerer på kommentarer som "hva feiler det deg", for det er jo din preferanse! Overvektige menn er helt uaktuelle for meg. Men her ligger også kjernen, når jeg vet at jeg synes overvektige menn er lite tiltrekkende, ville jeg aldri gått for dem. For alt du gjør, IKKE fortell dama at hun er for tykk. IKKE hint om at hun skal slanke seg. Du kan ende opp med å ødelegge selvtilliten hennes fullstendig, og det fortjener hun ikke. Finn deg heller en annen, helt seriøst. Anonymous poster hash: bc970...4b5 1
Alina X Skrevet 31. oktober 2013 #15 Skrevet 31. oktober 2013 Man er ikke tykk når man veier 65 kg og er 1.70 høy,jeez hva skjer med folk nå om dagen? 10
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #16 Skrevet 31. oktober 2013 Vel, hvis du har lyst til å såre henne så. Ikke den mest optimale starten på et forhold. Hold deg unna henne du, og finn deg noen som er like overfladisk som deg selv. Du kunne jo selv tenkt deg hvor artig det hadde vært om dama di ikke tente på deg fordi du veier for mye/for lite/har for lite muskler, osv. Anonymous poster hash: a26da...5c9 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #17 Skrevet 31. oktober 2013 Ett alternativ er å si til henne at hun burde slanke seg litt. Hun hadde blitt såret og ikke giddet mer med deg. Ett annet alternativ er at du lar vær å si noe, og heller finner deg noen andre. Da slipper du å ødelegge selvtilliten hennes og ingen er dypt såret. Så sånn som jeg ser det: Det blir ikke dere uansett. For enten går hun fra deg fordi du ber henne slanke seg, eller så går du fra henne uten å si noe. Forholdet er dødfødt! Anonymous poster hash: b36fe...84d Anonymous poster hash: b36fe...84d 4
Gjest crazycatlady Skrevet 31. oktober 2013 #18 Skrevet 31. oktober 2013 Hva faen feiler det deg? Hun er ikke tykk! Selv er jeg like høy og veier 3 kg mindre, altså ikke store forskjellen og jeg bruker str XS/S og 36 i klær. Noen ganger også 34. 26-27 i jeans avhengig av merke. Tviler på at hun bruker noe større med bare 3 kg mer. Kanskje bikker hun mot str 38, men det e faen ikke stort det heller! Du får finne deg et på 180 og 40 kg da. Dust! 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #19 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg forstår deg og har tenkt de samme tankene før. Men som du ser er vekt noe som er en ekstremt senisitiv ting å ta opp med en jente. Selv kan jeg ikke forstå det, vekta sier jo ingenting om deg som person det er bare en overfladisk greie for å tilfredstille de litt mer instinkte driftene mine. Jeg har f.eks aldri blitt såret når en jente har synes jeg har vært for tynn. Men ja dette er av en grunn annerledes hos jenter, så ikke si noe om det til hun. Enten ta hun som hun er eller la hun være. Anonymous poster hash: 9c095...487
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #20 Skrevet 31. oktober 2013 Og til dere som sier dere veier så og så mye og er så og så høye, vekt er veldig forskjellig fra person til person. Noen kan være like høye og veie det samme, men samtidig ha en helt forskjellig kroppsfasong. Anonymous poster hash: 9c095...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå