Gå til innhold

Han løy meg rett opp i ansiktet om antall sexpartnere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!
Visste ikke helt om dette passet best under seksualitet eller samliv, så jeg tok samliv på grunn av den følelsesmessige siden av saken.

Det er vel ikke akkurat noe jeg bør henge meg så sinnssykt oppi, men jeg må innrømme at det såret meg litt.

Da jeg og min nåværende kjæresten hadde sex første gang spurte jeg hvor mange sexpartnere an hadde hatt. Han sa til meg at det kun var eksen. Jeg spurte egentlig for å få vite om det var noen sjanse for at han kunne ha for eksempel klamydia. Problemet akkurat der og da var at jeg hadde fått høre et rykte om at han to uker før hadde hatt sex med en jente i fylla på en fest jeg og var på(dette var da før vi begynte å date). Jeg gikk ut i fra at det kun var et rykte, men testet meg for klamydia to uker etterpå i tilfelle(negativ test heldigvis).

Dette er nå to måneder siden, og først for et par dager siden innrømmet han at han faktisk hadde hatt sex med denne jenta. Han begrunnet det med at han var så full at han omtrent ikke visste hvor han var. Jeg fortalte han da at jeg hadde visst det hele tiden. Det var klart at han fikk skikkelig dårlig samvittighet, så hvorfor i all verden løy han om det? Fordi det er flaut?

Det skal sies at vi nå har et skikkelig bra forhold, men jeg er jo så klart nå livredd for at han har løyet om noe mer eller at han vil lyve i fremtiden. Hva er best, å konfrontere han eller å fordøye denne ene lille løgnen og pleie forholdet videre?

Anonymous poster hash: b8224...9a8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

to ting:

1. Spør du meg om antall sexpartnere, vil jeg telle sexpartnere som betyr noe for meg. Hvis jeg knapt husker en ONS i fylla hadde jeg ikke tenkt tanken om å nevne det. Hva jeg svarer på, er hvilken seksuell erfaring og hvor stor spennvidde du kan forvente deg.

Hadde det vært en kompis hadde jeg telt med, for da svarer jeg på hvor velykket jeg er på å plukke opp damer.

2. Er fyren smart, pakker han sakene sine. HAn kommer til å oppleve ofte den følelsen han har nå, og det kan være fornuftig å velge en annen.

• Liker 4
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor du spør. Måten du reagerer på tilsier at du blir sjalu. La det ligge. Alle har en fortid, men han er med deg nå.

• Liker 6
Skrevet

Jeg tror det er veldig vanlig å "pynte litt på sannheten" når det gjelder å rapportere om sine seksuelle erfaringer.

Man aner kanskje at partneren ikke vil like antallet eller blir såret. Det kan være en grunn til at man kommer med en hvit løgn.

Eller man kan rett og slett slite med hukommelsen ganske enkelt fordi hendelsene ikke betyr noe lenger

Men er det egentlig så viktig at man vet alt om hva som er skjedd tidligere i livet. Det er dere som er sammen nå og det viktigste bør vel være at han ikke driver med andre nå som dere har blitt sammen.

Selv så hadde jeg liten seksuell erfaring da jeg ble sammen med min mann men allikevel så kan det nok hende at jeg hadde et beleilig hukommelsestap når det gjaldt å få med seg absolutt alle. (Hadde ligget med 2 stk før ham, runket en i tillegg, men om jeg regner med kysset og "rotet med" kom det vel opp i mellom 5 og 10 kan jeg tenke meg).

Anonymous poster hash: 1fbd1...d88
Skrevet

Hvorfor finner du ikke en som er jomfru?

Gjest Awzm me
Skrevet

Det var jo bare en ubetydelig ons som han nesten ikke husker. Han hadde to istedet for en, det kunne vært mye verre

• Liker 1
Skrevet

Jeg spurte egentlig for å få vite om det var noen sjanse for at han kunne ha for eksempel klamydia.

testet meg for klamydia to uker etterpå i tilfelle(negativ test heldigvis).

Så bra. Da er jo alt i skjønneste orden da.

Skrevet

Hvorfor finner du ikke en som er jomfru?

Sikkert fordi de er vanskelig å finne. Dersom man skal ha tid til å jobbe/ evt. gå på skole og stelle i hjemmet så har man nok ikke tid til å finne den promillen som er jomfru ( i alle fall i aldersklasser som er blitt voksne).

Skrevet

Vel, du spør om noe privat du ikke har noe med. Ideelt sett burde han hatt baller til å opplyse om at dette ikke er din business, men det er lett å ty til hvite løgner når man blir tatt på senga.

Og risiko for kjønnssykdommer er det alltid, med mindre man er jomfru. Hva om eksen hans var utro med en fra en risikogruppe feks? Det har ikke du mulighet til å vurdere sannsynligheten av, så bruk kondom til slike ting er avklart.

Anonymous poster hash: 6a654...b02
Skrevet

Sikkert fordi de er vanskelig å finne. Dersom man skal ha tid til å jobbe/ evt. gå på skole og stelle i hjemmet så har man nok ikke tid til å finne den promillen som er jomfru ( i alle fall i aldersklasser som er blitt voksne).

Neida, vi er overalt her på KG :)

Anonymous poster hash: 03b0f...2d8

Skrevet

Ok , jeg tror du vil lide mye i livet om du tror alle går rundt og er 100% ærlig til enhver tid . Det er ikke realitetene skjønner du. Beklager å skuffe deg der. Ellers må jeg si at fortid er fortid , og om man er veldig opptatt av kjønnssykdommer så kan man bare forlange det før man har sex første gangen.

• Liker 2
Skrevet

La han få lov til å ha levd et liv før deg. Sjalusi på tidligere partnere gjør deg til en klam kjæreste, og om du lager noe nummer av det nå så kan du være sikker på at det er mange ting han ikke kommer til å fortelle deg i fremtiden rett og slett for å unngå at du skal lage drama av det.

• Liker 3
Skrevet

Dump i vei.

Som kvinne kan du selvsagt dumpe liksom-drittsekker for ikke-saker :tommelopp:

Skrevet

Jeg skjønner at det er kjipt - det er løgnen som er problemet, ikke sexen i seg selv slik jeg forstår det.

Jeg ville bare forklart det for ham - si at du ikke skjønner hvorfor han løy siden det er en såpass lite viktig ting (og bare en partner for så vidt) og at han kan være ærlig med deg.

Skrevet (endret)

Ok , jeg tror du vil lide mye i livet om du tror alle går rundt og er 100% ærlig til enhver tid . Det er ikke realitetene skjønner du. Beklager å skuffe deg der. Ellers må jeg si at fortid er fortid , og om man er veldig opptatt av kjønnssykdommer så kan man bare forlange det før man har sex første gangen.

Nå er ikke jeg en som forventer at alle er 100% ærlige, men jeg forventer at man i viktige spørsmål faktisk er ærlig om omstendighetene. For meg er det en selvfølge å få vite hvor mange min mann har hatt før meg. Det handler litt om å kjenne sin mann.

Betyr det at jeg er sjalu? Nei. Bryr jeg meg nevneverdig? Nei. Men jeg liker å ha alle kort på bordet.

Jeg synes man er litt vel rask til å konkludere med både det ene og det andre bare fordi man ønsker åpenhet rundt dette. Det er kanskje ikke viktig for andre, men for noen av oss er det altså det. Og lyver man så vil jeg si det er litt spesielt, jeg personlig vil ihvertfall vite hva min mann har bedrevet før han ble sammen med meg.

Forøvrig vil jeg si det at jeg har mer respekt for en mann som innrømmer at han har ligget med 100 damer framfor en mann som lyver meg midt opp i ansiktet når han i virkelighet har ligget med 3 stykker.

Det handler må kjenne personen man er sammen med. Akkurat som jeg synes det er fint å vite hva han bedrev på fritida da han var liten eller hva hans favorittrett er. Må jeg akseptere at han har hatt en fortid? Selvfølgelig. Det er det heller ingen som nekter for.

Så ts, jeg skjønner deg faktisk. En helt unødvendig ting å lyve om.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Skrevet

Opplevde akkurat det samme i mitt forrige forhold. Han hadde sagt til meg at han hadde hatt to sexpartnere, senere fikk jeg vite at han hadde hatt fire. Han var flau over de to siste, og angret på å ha ligget med dem (ONS). Husker jeg reagerte rett etterpå på at han hadde jugd, men nå i ettertid ser jeg at jeg overreagerte. Er jo ikke som at han har hatt sex med hundre i stedet for to, liksom.

Ikke tenk på det, det kommer du ingen vei med. Og hu siste betydde jo heller ikke noe for han. Det er DU som betyr noe for han nå :)

Skrevet

Syns dette bare var dumt. Fordi det er ikke alle om vil fortelle personer at man har hatt samleie med noen i fylla. For det kan være veldig flaut for han, og kanskje han bare vil glemme det og komme seg videre uten å tenke på det? Er bedre at han har hatt samleie med 2, enn at han skal remse opp en haug med navn han har gjort det med. Da tror jeg at jeg hadde blitt satt ut. Jeg har tatt samboeren min i å ljuge om andre ting også, (ikke det samme som temaet her, men nesten det samme.) å da velger jeg heller å tro det at han ikke vil fortelle det fordi han syns det blir for dumt. Selvfølgelig er det jo det beste å fortelle sannheten, men noe har vi jo godt av å ikke vite. :-)

Anonymous poster hash: 49add...dab
Skrevet

Du må slutte å henge deg opp i småting TS.

Anonymous poster hash: 4abef...251
Skrevet

Velg dine kamper med omhu!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...