Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplever(i tre dager nå) vobde kynnere samme om jeg sitter eller går eller står eller ligger. Her om dagen tok jeg een sikkeliig oporyddnings dag og bærte ett tundt bord og vasket vinduer blandt annet.. Og etter det har jeg hatt kynnere ca en gang i timen som kan gjøre ganske vondt. Noen timer har jeg vært uten men de kommer spes. På kveld og nå på morgen mens jeg ligger i sengen..noen grunn til beskymring?

Anonymous poster hash: 4704d...bed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde tatt kontakt med legen, men du vet vel at du ikke skal bære tungt mens du er gravid?

Skrevet

Ts her. Ja vet det, bærte det i typ to min bare så trodde det skulle gått fint..gjør jeg Aldri igjen..

Skrevet

Ts her. Ja vet det, bærte det i typ to min bare så trodde det skulle gått fint..gjør jeg Aldri igjen..

Du visste det var farlig. Samme hvor lenge eller mye du borte, men du valgte likevel å gjøre det. Da synes jeg du får skylde deg selv for plagene det kostet deg. Ikke frekt ment, men..

Anonymous poster hash: 24657...3cc

Skrevet

Det er ikke FARLIG å bære noe i svangerskapet :) hvertfall ikke om man føler seg i tipptopp stand og er over uke 13 :) ikke frekt ment altså...

Skrevet

Det med å bære tungt er vel ikke bevist verken ene eller andre veien. Jeg mener man ikke må være helt hysterisk på det (slik endel av mine venninner har vært), men om man får kynnere som varer lenge bør man vel ta det med ro neste gang. Likevel er det ingenting som er direkte skadelig ved å bære noe. Grunnen til at man skal være forsiktig er vel heller at hva som er "tungt" er veldig relativt. Jeg spurte legen om det som sa at ingenting viser at det å bære tungt er farlig for baby (innen rimelighetens grenser:))

Skrevet

Det skader i hvert fall ikke å ta en prat med legen, for ikke annet enn å få ro i sjela. Mye bedre å spørre en gang for mye, enn å uroe seg!

Lykke til :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...