AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Hei. Møtte en jente for en tid tilbake. Møtte henne ved 2 anledninger. Etter og ha tatt mot til meg spurte jeg henne om hun ville finne på noe med meg. Fikk da som svar at hun skulle si i fra vis hun hadde tid. (Student osv) hørte aldri noe. Har ikke hatt noe kontakt med henne siden den gang. Nå møtte jeg henne igjen sånn litt tilfeldig her en dag og har ikke klart og slippe helt tanken på henne igjen. Hvordan bør jeg gå frem for å se om hu er interissert? Noen tips? Skrive til henne at det var hyggelig å se deg igjen, eller har dere noen ideer?Anonymous poster hash: 8ea78...f44
Hapa Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Hun hadde nok tatt kontakt dersom hun var interessert. Personlig hadde jeg latt det ligge... 2
@Maja Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Mest sannsynlig hadde ho tatt kontakt om ho var interessert, så korleis du ev tar kontakt speler liten rolle. Du kan endelig skrive at det var hyggelig å sjå ho, og spørre om å møtes igjen. Men ville ikkje hatt for store forhåpninger 1
matrox Skrevet 1. november 2013 #4 Skrevet 1. november 2013 Det er ikke sånn at vi møttes for å møte hverandre, de gangene jeg har møtte henne føre jeg ba henne ut var jo i jobb sammenheng, bare noen veldig korte møter.
Gjest .-L-. Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 Jeg sjekket opp en som også var slik på meldinger i begynnelsen av året. Jeg var til slutt veldig direkte og at jeg gidder ikke å bruke tiden min på henne dersom hun bare gir meg "kanskje, eller hvis jeg har tid". Da ble hun plutselig interessert. Så mitt tips er å være direkte. Spør henne ut uten å gå rundt grøten. Får du halvhjertede svar sier du at det ikke er godt nok. Skader ikke å prøve i alle fall. Får du "kanskje"/"for se om jeg har tid" går det ikke veien uansett.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #6 Skrevet 1. november 2013 Hei. Møtte en jente for en tid tilbake. Møtte henne ved 2 anledninger. Etter og ha tatt mot til meg spurte jeg henne om hun ville finne på noe med meg. Fikk da som svar at hun skulle si i fra vis hun hadde tid. (Student osv) hørte aldri noe. Har ikke hatt noe kontakt med henne siden den gang. Nå møtte jeg henne igjen sånn litt tilfeldig her en dag og har ikke klart og slippe helt tanken på henne igjen. Hvordan bør jeg gå frem for å se om hu er interissert? Noen tips? Skrive til henne at det var hyggelig å se deg igjen, eller har dere noen ideer?Anonymous poster hash: 8ea78...f44 Hun er ikke interessert/har ikke tid for ellers hadde hun tatt kontakt med deg. Gå videre mann! Anonymous poster hash: f0056...fd5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå