Gå til innhold

Beste 7-seter med automat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lar tittelen si alt.

Vi trenger tips!

Anonymous poster hash: 448f4...124
Videoannonse
Annonse
Skrevet

beste til hva da? hva er ditt bruk? skal du ha med 6 tømmerhuggere eller seks barnehagebarn? best plass? minst forbruk? hvilket budsjett har du? hvilke andre begrensninger har du?

jeg synes denne er ganske bra http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44633618

Anonymous poster hash: cff50...cf6
Skrevet

beste til hva da? hva er ditt bruk? skal du ha med 6 tømmerhuggere eller seks barnehagebarn? best plass? minst forbruk? hvilket budsjett har du? hvilke andre begrensninger har du?

jeg synes denne er ganske bra http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=44633618

Anonymous poster hash: cff50...cf6

Ok, glemte å si at jeg ikke er en idiot. Så bil til 1, 3 mill er ikke aktuelt.

Budsjett er max. 500. Vi har tre barn fra 6 og nedover. Så en familiebil. Men skal også brukes en del i jobbsammenheng.

Skrevet

Vi har Ford S-max med 7 seter og er strålende fornøyd. Betalte 480.000 for den helt ny, med det meste av nødvendig/fancy utstyr inkludert. Den har kjempegod plass både foran og bak, selv med tre bakovervendte barneseter i baksetet. Veldig god å kjøre, og automatkassa har det heller ikke vært noe å si på foreløpig (bare hatt den i 6 måneder).

Så er det ikke helt feil at bilen er en av de desidert peneste 7 seterne som er på markedet nå (selv om jeg er klar over at dette selvsagt er subjektivt ;) )

Anonymous poster hash: 175d3...237
Skrevet

Vi har Ford S-max med 7 seter og er strålende fornøyd. Betalte 480.000 for den helt ny, med det meste av nødvendig/fancy utstyr inkludert. Den har kjempegod plass både foran og bak, selv med tre bakovervendte barneseter i baksetet. Veldig god å kjøre, og automatkassa har det heller ikke vært noe å si på foreløpig (bare hatt den i 6 måneder).

Så er det ikke helt feil at bilen er en av de desidert peneste 7 seterne som er på markedet nå (selv om jeg er klar over at dette selvsagt er subjektivt ;) )

Anonymous poster hash: 175d3...237

Se der, ja. Den prisen var ikke like ille :)

Takk for tips! Jeg skal viderebringe det!

Skrevet

Volvo XC90 da? God bil, holder seg utmerket i verdi også.

Anonymous poster hash: 9037e...4e2

• Liker 1
Skrevet

Toyota <3

Anonymous poster hash: 6fb0b...d07
Skrevet

Honda Stream!

Anonymous poster hash: 9037e...4e2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...