Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg har holdt på med en fyr en stund nå. Han er veldig snill mot meg, har ting på stell (jobb, leilighet, bil og hund). Eneste "negative" er at han jobber en del og er mye vekke med jobben. Men jeg er førsteprioritert fremfor venner og familie.

Så sendte jeg en melding til ei venninne og sa at jeg skulle snakke med ham om vi skulle bli sammen.

Vi har snakket om det før, men da var begge to veldig opptatt med ting som ikke kunne neglisjeres og vi bestemte oss for å ta det rolig og la ting utvikle seg på et mer vennskaplig plan.

Så sendte venninnen min melding tilbake og skrev. "Jeg tror ikke du kan forvente noe forhold når du har avvist ham så ettertrykkelig tidligere."

Hva mente hun med det? Han har aldri spurt direkte om vi skal bli sammen. Da hadde jeg jo sagt "ja" ikke "nei."

Anonymous poster hash: c2c2d...4d9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror den enkleste måten å få vite hva hun mente med det er å spørre henne. Folk på nettforum kan jo ikke vite hva hun tenker

Anonymous poster hash: 15c10...0d9
Skrevet

Spør hun hva hun mener. Vi er ikke synske..

Anonymous poster hash: 588fe...4f0
Gjest Snuppeluren
Skrevet (endret)

Drit nå i hva venninnen din sier!

En av venninnene mine ble også mer og mer negativ i takt med at det ble mer seriøst mellom meg og min nåværende kjæreste. Tror det rett og slett var (er) sjalusi og bitterhet.. Hun tok feil, i hvertfall.

Endret av Snuppeluren
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...