AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #1 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg liker den ikke. Den burde smile og klappe for moren, ikke sutre. http://www.tv2.no/play/nyheter/utenriks/her-blir-baby-mary-lynn-10-mnd-roert-til-taarer-764603.html Anonymous poster hash: 2e708...81d
Qvam Skrevet 31. oktober 2013 #2 Skrevet 31. oktober 2013 Skjerp deg. Det er en baby på 10 mnd du kritiserer.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #3 Skrevet 31. oktober 2013 Likevel. Det er noe deprimerende over den. Anonymous poster hash: 2e708...81d
Mann 42 Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Jøss. Den ungen var skikkelig tuna til morens emosjoner.
Gjest HappyWaffle Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=784097#entry13456208 er en tråd til her om den
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Reagerer på alle de negative kommentarene jeg. Folk snakker som om de kjenner babyen, noe de ikke gjør Sønnen min likte å bli skremt (og liker det fortsatt) da han var baby. Allerede da han var 3mnd gammel syns han det var kjempe gøy om jeg sa "bøh" og "wræææh" til han. En gang filma jeg det og mamma var i fyr og flamme fordi hu var fast bestemt at han ble redd. Reaksjonen hans var å le når jeg lagde lydene også kom sutreleppa frem når jeg slutta, helt til jeg lagde lyd igjen. Jeg som mamma kjenner babyen min bedre enn alle dere andre der ute og jeg ville aldri gjort noe som gjorde min baby utrygg og redd, det tror jeg ikke mammaen i denne filmen ville gjort heller (og hadde babyen blitt redd hadde hun nok ALDRI lagt det ut på nettet) Syns babyen er søt jeg, man ser jo tydelig at babyen liker mammaen sin sang. Anonymous poster hash: d6b10...c73
Mann 42 Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Reagerer på alle de negative kommentarene jeg. Folk snakker som om de kjenner babyen, noe de ikke gjør Sønnen min likte å bli skremt (og liker det fortsatt) da han var baby. Allerede da han var 3mnd gammel syns han det var kjempe gøy om jeg sa "bøh" og "wræææh" til han. En gang filma jeg det og mamma var i fyr og flamme fordi hu var fast bestemt at han ble redd. Reaksjonen hans var å le når jeg lagde lydene også kom sutreleppa frem når jeg slutta, helt til jeg lagde lyd igjen. Jeg som mamma kjenner babyen min bedre enn alle dere andre der ute og jeg ville aldri gjort noe som gjorde min baby utrygg og redd, det tror jeg ikke mammaen i denne filmen ville gjort heller (og hadde babyen blitt redd hadde hun nok ALDRI lagt det ut på nettet) Syns babyen er søt jeg, man ser jo tydelig at babyen liker mammaen sin sang. Anonymous poster hash: d6b10...c73 Det skulle vært artig å sett morens ansiktsuttrykk mens hun sang. Jeg vet ikke hvor mange som fulgte med på teksten, men den er ganske trist. Jeg tipper at ansiktsuttrykket hennes endrer seg en del gjennom sangen. Hun hørtes ut som hun levde seg inn i den. Og jeg vil tro at ungens uttrykk endrer seg i takt med moren. Det var en nydelig liten jente. Selv om gråtefjeset minnet litt om Elmer Midd. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Det skulle vært artig å sett morens ansiktsuttrykk mens hun sang. Jeg vet ikke hvor mange som fulgte med på teksten, men den er ganske trist. Jeg tipper at ansiktsuttrykket hennes endrer seg en del gjennom sangen. Hun hørtes ut som hun levde seg inn i den. Og jeg vil tro at ungens uttrykk endrer seg i takt med moren. Det var en nydelig liten jente. Selv om gråtefjeset minnet litt om Elmer Midd. Ja og det er jo ikke uvanlig at små barn speiler de voksnes følelser Anonymous poster hash: d6b10...c73 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå