Sandra Skrevet 14. mai 2004 #41 Skrevet 14. mai 2004 All is! utenom jordbæris. Jeg lurer på hvor mange liter jeg har dyttet i meg de siste ukene, har fått fullstendig dilla. Spiser is hver eneste dag :oops: (men for å forsvare meg selv røyker jeg ikke og spiser ikke annet godteri, eller drikker brus eller saft.) Av "pinneis": *soft shake sjokolade på toppen(selv om det ikke er på pinne) *Pinup Ellers *Diplomis i 2 litersbokser: *Sjokolade med sjokoladebiter *Vanilje med sjokoladesaus *Tress is med sjokolade, vanilje, og sjokolade med sjokoladebiter
-Fisken- Skrevet 14. mai 2004 #42 Skrevet 14. mai 2004 Glemte å nevne mcflurry med non-stop! Glemte også Sørlands is med sjokobiter :-)
Bokalven Skrevet 14. mai 2004 #45 Skrevet 14. mai 2004 Hvilken is er din favorittis? Italiensk iskrem, helt klart. Spesielt pistasj.
Gjest Mrs. Potter Skrevet 14. mai 2004 #46 Skrevet 14. mai 2004 Mine favoritter er softis med jordbærstrø og kuleis(sjokolade) Nå skal jeg ned å ordne meg en skål med tress-is(ikke jordbær) med banan og sjokoladesaus
pusla Skrevet 15. mai 2004 #47 Skrevet 15. mai 2004 Liker generelt is jeg. Favorittene er kuleis med krokan, soft-shake med sjokolade og krone-is med sjokolade. Softis med krokan er også godt. Og sandwich! Og-og-og....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå