liv Skrevet 5. mai 2004 #22 Skrevet 5. mai 2004 Ååå. nå fikk jeg lyst på is.. -så reklame for 10 lollipop for under 20 kr.. Må ha. Fins det prix i oslo sentrum?
opa| Skrevet 5. mai 2004 #24 Skrevet 5. mai 2004 Italiensk, pistasj, sånn som man blant annet får ved en café i Bogstadveien i Oslo (husker ikke navn, litt ovenfor Free Record Shop). Nam nam, og Kjempeyes er også ganske digg. Også Movenpick har god is.
Gjest Gjesta Skrevet 5. mai 2004 #25 Skrevet 5. mai 2004 Gode gamle kræsj pink!! (synest det virker som om de produserer færre og færre av denne sorten...) Clea
Sannasol Skrevet 6. mai 2004 #26 Skrevet 6. mai 2004 Det har kommet en ny Royal Pæreis, som faktisk nesten kan måle seg med den gode gamle pæreisen. Den har en frisk smak. Nam. Ellers liker jeg veldig godt Gullpinne og Softis og Kuleis med jordbærsmak.
Gjest Embla s Skrevet 6. mai 2004 #27 Skrevet 6. mai 2004 Åh, det hadde jo vært langt lettere å ramse opp de isene som ikke er favoritt is da "Ispinne i butikken-is": Sandwiths (pokker, hvordan skriver man dette da :klø: ), Kjempe-yes (og den gode gamle banan- og vanilje "split" som ikke lages lenger ) Soft is m sjokolade strø (ev lakris strø), vaniljeis med varm sjokolade saus (eks den de har på Roma ), Kuleis: en kule sjokolade (m biter) sammen med en sorbet (sitron eller mango, for eksempel) Så godt som alt produsert av Häagen dazs, og generelt alle mulige isvarianter som inneholder sjokolade!
Gjest Gjesta Skrevet 6. mai 2004 #28 Skrevet 6. mai 2004 Diplom Royal Fruits er nå ute med en ny Pære-is, med "ordentlig" pære i - den anbefales for dere som elsket den gamle pære-isen! Min favoritt for tiden er den nye Diplom Royal pinne-is med sjokoladesmak og mandel- og sjokoladetrekk. En ny og spennende smaksopplevelse! Og ellers så må jeg jo bare få si at TipTop Båtis er suveren! K
Livets datter Skrevet 6. mai 2004 #30 Skrevet 6. mai 2004 Mine to favoritt-iser må jeg dessverre til Sverige for å kjøpe; Twister og 88... slurp!!!
Gjest Ethereal Skrevet 6. mai 2004 #32 Skrevet 6. mai 2004 Jeg liker ikke is så godt, men har fått smaken på is fra Hägen-Dasz og Ben&Jerry's ( alt med kaffe/mocca/sjokoladebiter, strawberry cheesecake, B&J cherry...) Nå fikk jeg lyst på is :oops: ...
NIKI Skrevet 6. mai 2004 #33 Skrevet 6. mai 2004 Sorbet glemte jeg Liker det i alle forskjellige smaker, nesten da. Har vel sikkert glemt masse andre og da. Som Embla sa; det er vel lettere å ramse opp de som ikke er favoritt is Må prøve den nye pæreisen da. Kan jo hende den er like god da.... er jo samme produsent.
-Fisken- Skrevet 6. mai 2004 #34 Skrevet 6. mai 2004 Den der de har på Oslo-city, sånn kuleis som er ORDENTLIG, med ordentlig frukt og sjokolade i. Den med kokos, og den med pistasj er helt nydelige. Chocholate chip cookies-is er også nam. Også sandwitch.. Glemte å nevne mcflurry med non-stop!
Gjest 1111 Skrevet 6. mai 2004 #35 Skrevet 6. mai 2004 Mcflurry ja! det glemte jeg også.. mcflurry med daim.. ååååå..
NIKI Skrevet 6. mai 2004 #36 Skrevet 6. mai 2004 Mcflurry ja! det glemte jeg også.. mcflurry med daim.. ååååå.. Jammi
Arkana Skrevet 6. mai 2004 #37 Skrevet 6. mai 2004 Det har kommet en ny Royal Pæreis, som faktisk nesten kan måle seg med den gode gamle pæreisen. Den har en frisk smak. Nam. Har prøvd den. Den var god, men ikke som den gode gamle, dessverre.
Gjest Funny Face Skrevet 14. mai 2004 #40 Skrevet 14. mai 2004 Den aller beste isen er hjemmelagd Dajm-is!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå