Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 1111
Skrevet

Nå er det snart 17.mai og så kommer sommeren rett etter det igjen. Blir vel mer is-spising da ja :sikle:

Min favorittis er kuleis, da helst karamellis med pecan-nøtter :hoppe:

Hvilken is er din favorittis?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener kjøpe-is (hjemmelaget er selvsagt aller best) så er Haagen-Dazs (cookies and cream + belgian chocolate) min absolutte favoritt. Mövenpick har også mange gode smaker (choc chip og maple walnuts).

Jeg savner forresten veldig den pære-saftisen vi spiste da vi var små. Jeg ser den er tilbake i ny versjon, dvs blandet med sitron-saftis, så det blir ikke det samme.

Gjest Seleena
Skrevet

Sandwish :sikle:

Solois er og grusomt godt!

Gjest gjest1
Skrevet

Haagen Dazs' dulce de leche (eller hvordan det nå staves). Ærlig talt, alle som ikke har smakt den bør aller snarest ta seg en tur på 7-11 og kjøpe seg en bøtte. Den koster ca en femtilapp - og er så nyyydelig. (Toffee-is)

Av sånne pinneisvarianter så er Sandwich en stor favoritt.

Skrevet

Den beste av de beste er Pigelin fra GB! Kjøper alltid to eller tre i slengen, for den er jo så liten og det er så sjelden jeg får den...

Ingen over, ingen ved siden...

Under den kommer Gigant, og så Pin-up, Lollipop og kanskje Kronesis med jordbær...

Gjest Stine Stankelbein
Skrevet

Kule-is med rom/rosin så klart! Nam, nam.... :tunge1:

Gjest Skarv uinlogget
Skrevet

Rundpinne er uten tvil best. :P

Skrevet

Italiensk is kjøpt på gata i en by i Italia på vei hjem etter en lang kveld ute på byen. Mmmmmm.

Her hjemme må jeg innrømme at jeg har en forkjærlighet for lollipop. Sjokoladen på lollipop er den beste som finnes.

Skrevet

Ben and Jerrys: Phish Food !!!!

Skrevet

lollipop.. Ingen over- ingen ved siden

Skrevet
Jeg savner forresten veldig den pære-saftisen vi spiste da vi var små. Jeg ser den er tilbake i ny versjon' date=' dvs blandet med sitron-saftis, så det blir ikke det samme. [/quote']

Den savner jeg og. Spiste masse av den når jeg var mindre.

Ellers er lollipop en favoritt blandt saftiser da. Min favoritt kremis er Nestlè`s "luxus"-is (kommer ikke på hva den heter) med karamell og sjokoladebiter god da. Og vaniljeis med rørte, varme bringebær.... og vaniljeis med nonstop og peanøtter..... :P Oj så masse godt :tunge1:

Æsj da, så lenge til butikkene åpner :ler:

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Favorit konditori Triaden sin italienske håndlagde is... *sluuuuuuurp*

Skrevet

Lollipop og Ananansstang (fra hjem-is)

Skrevet

Den der de har på Oslo-city, sånn kuleis som er ORDENTLIG, med ordentlig frukt og sjokolade i. Den med kokos, og den med pistasj er helt nydelige.

Chocholate chip cookies-is er også nam.

Også sandwitch..

Gjest gjesta
Skrevet

Hjemmelaget fløteis som kjæresten min lager og Kræsj-Pink.

Men liker egentlig alle slags iser jeg, spesielt fløteis :)

Skrevet

Diplom jordbær Krone is..... :sikle:

Og den gamle pæreisen savner jeg og sårt :grine:

Gjest Valmue i.i.
Skrevet

Ekte italiensk is er det aller beste jeg får hva is angår.

Ellers er Hennig Olsens Sandwich en av de bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...