Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får du noen gang tegn om ting som skal skje i fremtiden? Drømmer du ting som skjer senere? Får du plutselig beskjed om visse ting? Magefølelse? Hva er dette for noe?

Er det sant at vi alle har hjelpere? Hvordan kan vi vite hvem, og hvordan få kontakt? Hvordan vite om det er hjelperen som hjelper deg osv?

Det er også mye snakk om aura osv. Hva er dette egentlig? Er det det som gjør at noen mennesker er behagelige å snakke med/ være rundt? Mens man får en dårlig følelse av andre?

åååå, det er så mye slikt jeg lurer på! Er veldig nyskjerrig rundt alt som handler om ting vi ikke kan se, det overnaturlige osv.. Men vet så alt for lite.

Så om noen har svar på noe av dette, eller har en historie å komme med så hadde det vært veldig interessant å høre. :) :)

Anonymous poster hash: bc5e9...354
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Drømte en gang at moren til ei veninne av meg var alvorlig syk og var innlagt på hospice.

I virkeligheten hadde jeg ikke hatt kontakt med denne venninnen på veldig lenge pga flytting. Jeg husker at da jeg våknet så klarte jeg ikke å glemme denne drømmen. Et par måneder senere får jeg vite at moren hennes har blitt alvorlig syk, og var inn ut av sykehuset i flere måneder. Hun døde året etter.

Vet ikke om dette var tilfeldig eller om det var et "tegn" eller en "advarsel".. :(

Anonymous poster hash: e6f74...4bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...