Gå til innhold

Hvorfor får jeg bare de jeg ikke vil ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så utrolig lei av gutter. Vet ikke hva jeg skal gjøre snart. Samme hva jeg gjør ender jeg opp med en jeg ikke vil ha. Jeg må være verdens merkeligste person når det kommer til gutter. Utseende har ingenting å si, jeg har et voldsomt dilemma, som ingen av mine venner kan forstå.

Jeg har holdt på med to forskjellige gutter den seneste tiden, en som er høy, mørk, kjekk, super personlighet, alt for snill, gjør alt for mye for meg, som jeg i utgangspunktet ikke fortjener. Jeg er ikke noe snill med han, jeg gir egentlig faen i han, dropper han lett for andre gutter når jeg møter de, skjønner ikke hvorfor han enda vil ha meg en gang. Men problemet er at jeg ikke klarer å få følelser for han, jeg liker han ikke på den måten.

Så har vi den andre gutten, ikke er han fin, han er til og med litt tykk, han er heller ikke spesielt høy og han oppfører seg som en drittsekk. Han er ikke noe snill mot meg, han er mot meg som jeg er med han andre. Det er så latterlig irriterende, at jeg allikevel vil ha han, så inderlig. Det klarer ikke gå opp for meg at jeg ikke kan få han. For i utgangspunktet er jeg nok en av de beste jentene han kan få, han bare skjønner det ikke selv. Og sånn går alt i en sirkel. Jeg tiltrekker meg drittsekker, sånn har det vært, gang på gang på gang. Jeg er så utrolig lei, av å bli såret og det er alltid min egen feil. Er det noen flere som har det sånn? Hva er galt med meg? Hvorfor kan jeg ikke bare ta den snille gutten som vil meg alt godt? Hvorfor vil jeg ha den stygge drittsekken som allikevel tiltrekker meg mer enn noe annet? Tror det har klikket helt for meg. Blir bare oppgitt og frustrert og lei av hele greia, går rundt og er deprimert og irritert hele tiden....

Anonymous poster hash: b3d11...c07
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri bra å holde på med "flere" gutter. Det blir det fort en sånn sirkel som du nevner da.

Og det er bare tåpelig å bruke tid på folk det aldri blir noe mer med. Pga følelser ect.

Anonymous poster hash: 6cb6b...c7e

Skrevet

Du er kanskje en person som trenger å bli utfordret, eller som liker utfordringer, og når du får alt på et gullfat av den fineste gutten, så får du ikke helt tilfredsstilt dette behovet. Jeg vet ikke om det kan være svaret, men du har kanskje et ubevisst behov hos deg selv for å ville forandre de du møter?

Når den kjekke allerede er perfekt, og du ikke kan forandre ham, så oppsøker du automatisk den/dem som i dine øyne trenger en "ekstrem forvandling" ;) Hva tenker du selv?

Skrevet

Du virker ikke all verdens moden ut ifra innlegget ditt.

Anonymous poster hash: ab70a...84f
Skrevet

Du virker ikke all verdens moden ut ifra innlegget ditt.

Aldri sagt jeg er moden heller? TS

Skrevet

Du er kanskje en person som trenger å bli utfordret, eller som liker utfordringer, og når du får alt på et gullfat av den fineste gutten, så får du ikke helt tilfredsstilt dette behovet. Jeg vet ikke om det kan være svaret, men du har kanskje et ubevisst behov hos deg selv for å ville forandre de du møter?

Når den kjekke allerede er perfekt, og du ikke kan forandre ham, så oppsøker du automatisk den/dem som i dine øyne trenger en "ekstrem forvandling" ;) Hva tenker du selv?

Nja, ønsker ikke nødvendgvis å forandre noen? Vil bare ha det jeg ikke kan få... Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ha meg, det som er problemet.

Skrevet

Aldri sagt jeg er moden heller? TS

Hadde du vært det så hadde du taklet dette på en helt annen måte,

du hadde ikke trengt å poste en tråd her inne heller, noe å

tenke på kanskje?

Skrevet

Unnskyld at jeg sier det, men du høres ganske umoden ut, at du har diva nykker gjør deg bare enda mindre tiltrekkende.

For å sitere Sarah Silverman: http://www.youtube.com/watch?v=rNTPzbLPpkk

Skrevet

Nja, ønsker ikke nødvendgvis å forandre noen? Vil bare ha det jeg ikke kan få... Skjønner ikke hvorfor han ikke vil ha meg, det som er problemet. Anonymous poster hash: b3d11...c07

Haha. Ja, det må være den største nøtten å knekke noensinne.

Kanskje det handler om at han ikke gidder å bli tatt for gitt, til fordel for en eks-partner?

Eller en annen person den del en skulle holde på med, på en eller annen måte.

Og kanskje du burde ønske - å forandre deg selv litt, siden du har havnet her?

Anonymous poster hash: 6cb6b...c7e

Skrevet

Hadde du vært det så hadde du taklet dette på en helt annen måte,

du hadde ikke trengt å poste en tråd her inne heller, noe å

tenke på kanskje?

Unnskyld at jeg sier det, men du høres ganske umoden ut, at du har diva nykker gjør deg bare enda mindre tiltrekkende.

For å sitere Sarah Silverman: http://www.youtube.com/watch?v=rNTPzbLPpkk

Aldri sagt at jeg er moden heller? Skjønner ikke hvorfor dere kommenterer det. Dette er et reelt problem for meg. Beklager å måtte si det, da er jeg nok umoden, men det er ikke viktig for meg å være moden. Vil bare finne ut av hva jeg skal gjøre. Hvorfor jeg faller for feil gutter, hver eneste gang.

• Liker 1
Skrevet

Falt for en jeg muligens ikke får jeg og.. ikke er han så lekker at det gjør noe, men ett eller annet med den personligheten suger meg til ham.

Finner du en kur så får du dele med meg.. jeg blir gal av lengsel og sorg :/

Anonymous poster hash: 2906c...e49
Skrevet

Begynn med å innse at kjærlighet ikke er det samme som hekt.

Hekt er sånn en kan få mot folk som er varierende eller ufine i oppførselen.

Kjærlighet er noe mye bedre.

1. love is patient

2. love is kind

3. love does not envy

4. love does not boast

5. love is not proud

6. love is not rude

7. love is not self-seeking

8. love is not easily angered

9. love keeps no record of wrongs

10. love does not delight in evil

11. love rejoices in the truth

12. love always protects

13. love always trusts

14. love always hopes

15. love always perseveres

16. love never fails

1. lust is impatient, it needs to be appeased immediately

2. lust does not care about other people’s feelings

3. lust envies what is not his or hers

4. lust likes to brag

5. lust rejoices only over getting what it wants

6. lust quickly “walks” over other people’s feelings

7. lust seeks only self pleasure

8. lust is demanding and uncaring, angering easily

9. lust uses past arguments to get its way

10. lust rejoices in evil deeds that help it get its way

11. lust is deceptive and secretive

12. lust only protects himself/herself

13. lust never trusts what it can’t manipulate

14. lust only cares about satisfying “needs” and desires

15. lust only gives one chance and your out

16. lust is always short term

Anonymous poster hash: d9331...911
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...