Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min øverste overordnede på arbeidsplassen, gir meg komplimenter de gangene vi er alene ..

Det er selvsagt hyggelig med snille ord, behøver det ligge noe mer bak?

Syntes bare det er litt pussig at han aldri er like direkte når det er folk blant oss..

Anonymous poster hash: f1e44...971
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?

Skrevet

Ja, det synes jeg var litt rart!

• Liker 1
Skrevet

Eksempler på komplimenter?

Anonymous poster hash: 6822f...6f4

Skrevet

Eksempler på komplimenter?

Anonymous poster hash: 6822f...6f4

Type så fin du var idag! Du er fin....etterfulgt av pinlig stillhet:P

Nå er det ikke nødvendigvis komplimentene som er hva jeg stusser over, men det faktum at vi på beleilig vis alltid er alene når jeg får de.

Skrevet

Så fisker han vel for å se om han har sjans, da.

Anonymous poster hash: b3be7...5dc
Skrevet

Hold deg unna og avvis alle tilnærmelser. Gjør deg litt uinteressant for han og vær høflig men ikke flørtete. Så gir det seg sikkert snart. Antagelig er han vant til at makt og penger gir ungjenter lett til sengs, men det kan hindre din karriere videre om du gjør noe dumt.

Typisk dum mann som har kommet til sjefsstilling.

Anonymous poster hash: afc23...095
  • Liker 2
Skrevet

Upassende syns jeg.

Anonymous poster hash: 39fcb...1fa
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan flørte med deg. Jeg kan ikke innlede noe mer alvorlig enn en flørtende tone.

Og det er upassende og uprofesjonelt å gjøre det forran andre, hvis det ikke er ren profesjonell belønning.

Så det eneste dette betyr, er at han liker deg og holder seg innenfor akseptable grenser.

Skrevet

Jeg syntes jo selv det var litt rart. Men så tenkte jeg ja ja det ligger sikkert ikke noe mer bak.

Jeg har vært nesten litt kald tilbake jeg, så akkuratt den biten er jeg ikke bekymret for.

Hva gjør jeg om han fortsetter? For han er jo ikke slesk på noe viss.

Skrevet

Jeg syntes jo selv det var litt rart. Men så tenkte jeg ja ja det ligger sikkert ikke noe mer bak.

Jeg har vært nesten litt kald tilbake jeg, så akkuratt den biten er jeg ikke bekymret for.

Hva gjør jeg om han fortsetter? For han er jo ikke slesk på noe viss.

Det er uansett ikke greit at en overordnet på arbeidsplassen flørter i hemmelighet med de ansatte. Du bør bare være kald/normal mot han og ikke ta i mot smigeren, da vil den forsvinne. Og selv om det kanskje kan være litt spennende for deg, sier jeg igjen: Det fører bare elendighet med seg å flørte med sjefene på jobb.

Skrevet

Det er uansett ikke greit at en overordnet på arbeidsplassen flørter i hemmelighet med de ansatte. Du bør bare være kald/normal mot han og ikke ta i mot smigeren, da vil den forsvinne. Og selv om det kanskje kan være litt spennende for deg, sier jeg igjen: Det fører bare elendighet med seg å flørte med sjefene på jobb.

Som sagt jeg er kald tilbake. Det er overhodet ikke spennende, jeg er ikke tiltrukket og tar ikke til meg smiger.

Det er hyggelig med komplimenter som fra en hvilken som helst annen kollega, jeg syntes bare det var pussig og lurte på om jeg burde legge noe mer i det eller om jeg bare skal avfeie det som hyggelig.

Skrevet

Som sagt jeg er kald tilbake. Det er overhodet ikke spennende, jeg er ikke tiltrukket og tar ikke til meg smiger.

Det er hyggelig med komplimenter som fra en hvilken som helst annen kollega, jeg syntes bare det var pussig og lurte på om jeg burde legge noe mer i det eller om jeg bare skal avfeie det som hyggelig.

Antagelig bør du bare avfeie det som hyggelig. Men hva tenker du med at du lurer på om du burde legge noe mer i det? Om han var interessert i deg?

Skrevet

Antagelig bør du bare avfeie det som hyggelig. Men hva tenker du med at du lurer på om du burde legge noe mer i det? Om han var interessert i deg?

For eksempel

Skrevet

For eksempel

Det er jo ikke umulig. Men skulle du være intr i noe mer med han bør du vurdere følgende:

- er han gift? Dropp det.

- er han mye eldre enn deg? Dropp det.

- flørter han mye med alle damene? Dropp det.

Skrevet

Det er jo ikke umulig. Men skulle du være intr i noe mer med han bør du vurdere følgende:

- er han gift? Dropp det.

- er han mye eldre enn deg? Dropp det.

- flørter han mye med alle damene? Dropp det.

Han er ugift, 3 år eldre enn meg og flørter ikke med noen andre slik jeg har sett men så vet jeg ikke hva han gjør når de er alene heller :)

De fleste på jobb er gift og har barn så jeg tviler.. pluss at de alle sammen er samlet på dagtid

jeg er der som regel ganske sent

Skrevet

Kanskje han syns du trenger litt ekstra oppmerksomhet uten at de andre skal føle seg nedprioritert ? Egentlig tenker vel vi menn at damer liker å få komplimenter , det trenger ikke å bety annet enn at han syns du var fin og burde få høre det . Men sånn rent strategisk ville jeg vel heller gitt komplimenter for arbeidet og hennes egenskaper , enn selve utseendet.

Skrevet

Kanskje han syns du trenger litt ekstra oppmerksomhet uten at de andre skal føle seg nedprioritert ? Egentlig tenker vel vi menn at damer liker å få komplimenter , det trenger ikke å bety annet enn at han syns du var fin og burde få høre det . Men sånn rent strategisk ville jeg vel heller gitt komplimenter for arbeidet og hennes egenskaper , enn selve utseendet.

Det er nettopp det. Han er tross alt sjefen min

Skrevet

Spesielt, virker som han sjekker deg opp spør du meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...