Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen der ute som har erfaring med Yves Rocher (postordre) sine solprodukter?

Det finnes to forskjellige merker:

Prévention Soleil og Cap Soleil.

De er veldig rimelige,

men det hjelper jo ikke hvis de ikke holder mål!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært fornøyd tidligere, men jeg blir ikke brent heller så det er jo ikke så lett å merke det da. Flere år siden jeg har brukt dem.

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har vært fornøyd tidligere, men jeg blir ikke brent heller så det er jo ikke så lett å merke det da. Flere år siden jeg har brukt dem.

Samme her :)

Skrevet

Samme her :)

Dette var meg...

Skrevet

Jeg syns hvertfall at sololjen fra Yves er kjempedeilig!

Skrevet

Jeg ble litt inspirert jeg, etter jeg skrev dette, og har nå bestilt solkrem. ikke dyrt, og om det nå likevel ikke skulle funke, så er det ikke overvettes dyrt.

Skrevet

Jeg var i Berlin for et par uker siden og kom tilfeldigvis over en YR-butikk som solgte ut ALLE produktene sine til 50%!! Jeg endte opp med bla. en god del solprodukter, og er så langt meget fornøyd. Gode kremer som lukter godt og har fin konsistens som trekker godt inn i huden :)

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg husker at jeg ELSKET YR da jeg var sånn 19-20. Kjøpte selvfølgelig altfor mye, og ting som bare ble liggende. Her hvor jeg bor nå, er det YS-butikk, men jeg har knapt vært innom etter at dilla gav seg en gang midt på 90-tallet...

Skrevet

Jeg har brukt disse solproduktene flere ganger, og er veldig fornøyd. Det eneste er at et av merkene, tror det er Cap Solei lukter veldig mye kokos og den lukten er veldig tiltrekkende for humler, fluer o.l. = ikke særlig gøy.

Skrevet

De lukter iallefall NYDELIG av kokos!

:husarbeid:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...