AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har ikke fått noe ut på 5 dager. Men jeg har ikke vondt og føler ikke at jeg må på do. Men jeg har spist og drukket som normalt (også fiber), så jeg skjønner ikke helt hvordan dette har skjedd. Er det noe jeg kan spie her og nå som kan hjelpe? Anonymous poster hash: 48f00...c3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 Drikk masse vann og spis svisker, aprikoser og fiberholdig mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Del Skrevet 30. oktober 2013 Svisker. Eller dulcolax. Anonymous poster hash: 110f0...94a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 31. oktober 2013 #4 Del Skrevet 31. oktober 2013 1 ss linfrø rørt ut i et glass vann, drikkes. Alternativt kan du blande frøene i litt yoghurt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå