Gå til innhold

Faen; har gutter en annen virkelighetsoppfatning !?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var utro... Løy og benektet det i flere måneder ...

Han dumper meg , og etter en biltur mel denne nordnorske tøsa kommer Ringer han til meg og vil ha meg tilbake..,

Så går han inn i er" vet ikke " -modus ...

Og nå ble han venn på FB m en blond sykepleier som han ikke har NOEN felles venner .. Spør hvem hun er : han svarer " vet ikke"

At han ikke har møtt henne, men skrivere m henne på FB, jeg spør hvorfor ; han svarer ikke, blir sur og ber meg gå om jeg skal snakke om henne..

Fatter ikke hvorfor? Hvis han ikke planlegger et nytt sidesprang..

Anonymous poster hash: 60985...347

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn deg en ny mann :)

Anonymous poster hash: 85ade...5d4
  • Liker 7
Gjest noradoll
Skrevet

Kutt han ut! Umoden og usikker på seg selv. Playertendenser og fører mye lidelde med seg. Han skjønner ikke hvor grensa går og at han sårer deg. Ikke la deg selv bli behandlet sånn. Motta intet dårligere enn drt du gir i et forhold.

Skrevet

Du bare kutter ham ut?

Jeg har full sympati med kvinner som opplever utroskap men medfølelsen synker noen hakk når de blir med svinet og okker seg over oppførselen. Etter et visst punkt er forvirrelse og lidelse selvpåført. Det er ikke noe tvetydig her, du bare kutter all kontakt og kommer deg videre.

• Liker 2
Gjest SweetSunshine
Skrevet

*DELETE FRIEND* *Rød lampe rett i trynet*

Skrevet

Gresset er grønnere, han holder deg på beite osv. Ikke verdt å ta vare på.

• Liker 3
Skrevet

Gutter flest er ikke sånn. Nok av drittsekker der ute, ingen tvil om det, men det er vel så mange snille og greie gutter. De bare forbigås. Finn deg en annen en, en som er trofast og ærlig.

Jeg forstår at det neppe er så enkelt som det, for all del. Men det finnes masser av ålreite gutter der ute, og denne er åpenbart ikke blant dem.

Anonymous poster hash: 859fa...512
  • Liker 4
Skrevet (endret)

Han var utro... Løy og benektet det i flere måneder ...

Han dumper meg , og etter en biltur mel denne nordnorske tøsa kommer Ringer han til meg og vil ha meg tilbake..,

Så går han inn i er" vet ikke " -modus ...

Og nå ble han venn på FB m en blond sykepleier som han ikke har NOEN felles venner .. Spør hvem hun er : han svarer " vet ikke"

At han ikke har møtt henne, men skrivere m henne på FB, jeg spør hvorfor ; han svarer ikke, blir sur og ber meg gå om jeg skal snakke om henne..

Fatter ikke hvorfor? Hvis han ikke planlegger et nytt sidesprang..

Anonymous poster hash: 60985...347

Akkurat slik var min eks også. Han var aldri på fest, aldri full heller. Han feide over all kassajenter han handlet av. Mørke, lyse, tjukke, tynne, pene, stygge, og det tok aldri slutt. En av disse jentene ringte meg midt på natta en gang og sa; er han hos deg? jeg veit han er hos deg, du kan hilse han å si at jeg vil ha tilbake husnøkkelen min. Og dette samtidig som jeg fikk greie på at han tilbrakte lørdagskvelden med meg, men fredagskvelden med en annen jente. Og før der igjen så fant han en butikk-dama han prøvde ut i tre uker, og så kom han tilbake til meg igjen. Fikk skikkelig nok av alt sammen og dumpet han. Dette var så vondt, og jeg er helt sikker på at du har det like vondt nå. Jeg vet at du tenker at kanskje at han har kanskje skjønt at han elsker deg nå, og sannheten er at han elsker deg, sånn han kan elske noen. Han kommer alltid til å være utro. Uansett hvilken jente han er sammen med så kommer han til å være utro.

Dump denne mannen, ikke la han få sitte og bestemme om dere skal være sammen eller ikke.

Og en annen ting; jeg er i et nytt forhold nå, jeg ser at han er veldig lojal, og monogam i tankegangen, som tidligere i dag så nevnte jeg denne snapchat-tråden så sa han på tull: "folk mener det er å få privatlivet krenket når fonen blir sjekka når man har vært bedriten, jeg skal bare ned i banken å rane den litt tom, prøver noen å stoppe meg skal jeg bare bare be de om å ikke legge seg opp i andres privatliv." Også lo han, jeg måtte le, og det er alltid litt sannhet i humor. Så saken er at selv om han er en slik person så er jeg fortsatt livredd for utroskap. Det kan ta meg skikkelig innimellom, og det er så irrasjonelt og trist. Så jo lenger du er med denne fyren, jo dypere arr får du. Tenk på din fantasidrømmemann, vil du ikke være klar da du møter han? Vil du det må du kutte ut fyren og rense deg godt og lenge, leve livet. Lev livet mens du venter på noe bedre!

:)

Endret av lisalille
  • Liker 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hvor din virkelighetsforståelse er. HVORFOR VIL DU VÆRE SAMMEN MED EN TULLING SOM BEHANDLER DEG SOM DRITT?

• Liker 3
Skrevet

Han karen der gir blanke faen i deg. Ikke noe å samle på. Gjør deg selv en tjeneste og kast ham på dør, så er det hvertfall en av dere som har respekt for deg!

• Liker 2
Skrevet

Herregud jenter! Ha selvrespekt og kast ut sånne drittsekker!

Jeg blir sjokkert over hvor elendige forhold noen blir i og håper på at han skal forandre seg. Det skjer aldri, en drittsekk forblir alltid det.

Anonymous poster hash: 1127f...c3d
  • Liker 2
Skrevet

Han ringte deg og ville ha deg tilbake etter å ha vært utro og dumpet deg. Du vil ikke si at du da tok han tilbake? Hvorfor gjorde du det?

• Liker 3
Skrevet

Han var utro... Løy og benektet det i flere måneder ....Anonymous poster hash: 60985...347

Å få noen til å erkjenne utroskap er nesten umulig. De kjemper med nebb og klør så busta fyker, og kaller deg for en jævel som kan finne på å mistenke noe sånt tull. Selv om du tar dem med buksene nede vil de fremdeles stå der med et dumt uttrykk i ansiktet og si som Shaggy; "It wasn't me...". Og ingen vil erkjenne straffeskyld heller, for det var jo bare en tabbe som aldri vil gjenta seg uansett, for det er jo deg de elsker. Yeah! Right!

De blir som små barn og tror de kan sno seg unna med fordummende løgner. Tror liksom at man skal bli ufattelig blåøyd og naiv helt plutselig. Og ofte blir vi nettopp det også, fordi vi trist nok ikke har lyst til å innse at den vi elsker bare farer med løgn og falskhet...

Anonymous poster hash: e9cd4...68d

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...