Gjest Tinkerbell Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har fått en prøve på Jane Iredale sin BB cream, og jeg er så fornøyd at jeg vil kjøpe en. Fargen på prøven jeg fikk var BB5, denne passer, men er kanskje litt lys. Lurer på om det er stor forskjell på fargene om jeg velger feks. BB7, noen som vet? Så til mitt andre spørsmål... Jeg har aldri hatt concealer i sminkepungen min, men i det siste så har jeg fått mørke ringer rundt øynene. Tenkte å kjøpe bareMinerals sin på nett, men da lurer jeg på om man skal ha en som er lysere enn hudfargen eller en som matcher hudfargen? Jeg skal bare bruke concealer på de mørke ringene rundt øynene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 Her blir fargen vist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 30. oktober 2013 #3 Del Skrevet 30. oktober 2013 Her blir fargen vist Takk BabyBlue! Men har søkt swatches på google, og sett på videoer på youtube. Blir liksom ikke klokere på fargene jeg altså. Ser jo ikke ut som om det er stor forskjell på dette bildet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 30. oktober 2013 #4 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hm, jeg vet at innen mineralfoundation jobber de etter nøytral/gul eller rosatonet hud. Men vet ikke hvordan det er med bb kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 30. oktober 2013 #5 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hm, jeg vet at innen mineralfoundation jobber de etter nøytral/gul eller rosatonet hud. Men vet ikke hvordan det er med bb kremen. Nei si det, men jeg er vel nøytral/gul. Altså BB5 passet akkurat, men jeg så litt blek ut, og ringene rundt øynene ble mer synlige følte jeg. Har fått høre at det er stor forskjell på BB creams når det gjelder farger, derfor er jeg så veldig usikker. Men hva med concealer da, vet du om den skal være lysere eller mørkere for ringene rundt øynene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
makeupmom Skrevet 31. oktober 2013 #6 Del Skrevet 31. oktober 2013 Det er stor forskjell på BB kremene ja: Jeg hadde gått for den lyseste, du må jo uansett jobbe litt farge(solpudder, blush o.l) inn i ansiktet igjen etterpå hvis ikke blir det helt flatt. Når det gjelder ringer under øynene så pass bare på at du matcher fargen godt så du ikke får to lyse ringer der i stedet;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 31. oktober 2013 #7 Del Skrevet 31. oktober 2013 Du kan jo alltids kjøpe en tester av BB7 fra ebay og se om du kan blande den ut eller om fargen passer bedre. Hadde vært dyrt å kjøpe begge farger i stor størrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 4. november 2013 #8 Del Skrevet 4. november 2013 (endret) Takk for tips jenter Dette var litt vanskelig, tenkte på å bestille tester av bb7 på ebay, men på mange av dem er prisen på porto veldig høy. Synes det er unødvendig, men like unødvendig og kjøpe feil farge og. Men på bildene jeg har lastet opp så ser jo forskjellen ganske stor ut, og når bb5 egentlig passer, så vet jeg ikke. Merkelig hvordan jeg henger fast på dette Endret 4. november 2013 av Tinkerbell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 6. november 2013 #9 Del Skrevet 6. november 2013 Altså, min i BB3 tilpasser seg litt etter hudtonen min, men jeg merker selv at den er litt for rosa. Så vurderer å kjøpe BB5 å blande den ut med da jeg er litt mer gul enn nøytral. Vil også ha BB2 om vinteren når jeg blir spøkelse. Hmm, dette blir dyrt, men produktet er virkelig verdt det i mine øyne. Å finne et så heldekkende produkt som IKKE gir urenheter er sjelden vare. I mine øyne er BB2 kald (rosa), BB3 er nøytral, og BB5 er varm (gul). BB7, BB9 og BB11 jobber etter samme skala, bare i en mye mørkere farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå