Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har et spørsmål som jeg gjerne ønsker svar på. Jeg har hatt dette problemet så lenge jeg kan huske. For å begyne med kilden så vil jeg fortelle litt om meg selv. Jeg har vokst opp med bare gutter, så jeg er nok ei guttejente. Jeg har samme humor, følelser og tanker som gutter flest. Men stilen min er feminin, så jeg liker veldig godt å pynte meg .

Jeg har fått høre at jeg har en stor personlighet, er snill, livlig person som alltid er i godt humor.

Alltid, siden jeg ikke liker å vise at jeg er lei meg, også er jeg kanskje litt naiv. Jeg føler også at jeg er enig i dette, jeg er ei jente som virkelig ikke liker drama, intriger eller baksnakk, så jeg prøver å styre unna dette.

Jeg har vel også tendens til å snakke før jeg tenker, jeg sier ting rett ut uten å mene noe vondt med det. Jeg er veldig tilfreds med meg selv og min kropp.

Jeg er ei jente som har tykk hun å glemmer ofte at det ikke er alle som har det.

Så kommer mitt problem, å det er at de fleste jenter elsker å hate meg. Jeg hadde skjønt det hvis de hadde blitt kjent med meg forså å hatt noe imot meg.

Men det er faktisk folk jeg møter med en gang.

De tar en titt på meg fra topp til tå, for så å gå i forsvarsmodus.

Jeg begynner å glefse med en gang, det samme er det når jeg er ute på byen å snakker med en gjeng.

Så ser jeg at jentene i gruppa begynner å konkurrere med meg.

De begynner å ramse opp alt det fine de har, hvor mange som liker de, osv. Mens jeg sitter på sidelinjen som et spørsmålstegn.

Jeg bryr meg egentlig ikke om slikt.

Jeg har hatt det problemet lenge, så jeg har hatt en god stund til å tenke på hvorfor dette skjer.

Det jeg har merket er at de som angriper har til felles at de er faktisk kjempe pene jenter, populære jenter.

Men noen av de, de jeg har vært med en stund har faktisk dårlig eller lite selvtillit. Når jeg merker at de har det, så prøver jeg å være ekstra snill bare for å vise at jeg ikke er ei som dømmer, men det gjør bare vondt verre.

Når det er sagt så vil jeg bare si at jeg også har verdens beste venninner.

Det er faktisk de som har bare har elsket personligheten min fra første stund, demmes ord.

Å de jentene har jo en ting til felles å det eg jordnære jenter som også er trygg og komfortabele på seg selv.

Jeg vil ikke si at set er noe som plager meg daglig, men jeg må innrømme at av og til så blir jeg ganske lei meg.

Det er rett og slett fordi jeg ikke skjønner hvorfor det er slik, hva sender jeg ut av signal?

Håper på seriøse svar!

På forhånd, takk :-)

Anonymous poster hash: 2c15c...002

Anonymous poster hash: 81341...e2f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...