AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har flørta med ei jente i over en måned nå, vi snakker med hverandre hver dag og vi har møttes flere ganger. Første gang jeg møtte henne var på et vors, jeg var ganske full (men sjarmerende ifølge henne) og på slutten av kvelden tok jeg meg mot til å kysse henne. Jeg er til vanlig litt sjenert og det er hun også og jeg jeg føler vi har kommet litt til stedet hvil med flørtingen vår. Vi flørter litt når vi er sammen, men siden begge er sjenerte går det litt tregt. Jeg liker henne veldig godt og tror hun liker meg også, så det jeg lurer på er om jeg bare skal kysse henne. Hvis jeg tør da! Det får vel ikke blitt mer klart og tydelig at jeg vil at hun skal bli kjæresten min enn det? Jeg kan jo forsåvidt bare spørre rett ut om det og kanskje... Anonymous poster hash: 88b26...78a
Amphitrite Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hadde jeg vært deg ville jeg bare kysset henne. Det er jo ikke et spørsmål engang om hun vil eller ei, så hvorfor har du ikke gjort det allerede?
kareen Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Kan du ikke spørre om hun vil bli med på date? Se film eller noe som ikke innebærer fyll. Vanskelig med sånne som bare flørter når de er fulle, umulig å vite hva de vil. Spør henne rett ut
Gjest .-L-. Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Se da.. Du smiler, ser henne inn i øynene mens du beveger deg litt sakte mot henne. Hvis hun holder blikket ditt og ikke trekker seg unna, så kysser du henne Endret 30. oktober 2013 av .-L-.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Anonymous poster hash: 36f28...307 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Be med på date eller klin til Lev livet! Anonymous poster hash: f465b...8ff
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Kyss henne, hun likte det åpenbart første gangen så hvorfor ikke nå?Anonymous poster hash: ae896...f77
Gjest s@nd Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg ville ikke spurt om noe. Jeg ville bare hoppet i det, og kysset henne! Tror det sier seg selv, jeg... Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Jeg ville ikke spurt om noe. Jeg ville bare hoppet i det, og kysset henne! Tror det sier seg selv, jeg... Lykke til! ..og få en klaps på kinnet? Tror det er beste å vente litt og se, kanskje hun ser på det som vennskap.Anonymous poster hash: ea116...fd8
Gjest s@nd Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 ..og få en klaps på kinnet? Tror det er beste å vente litt og se, kanskje hun ser på det som vennskap.Anonymous poster hash: ea116...fd8 Tror ikke hun klapser til han om han kysser henne egentlig... De har jo flørtet, og kysset på fest. Om hun ikke vil være noe mer enn venner sier hun nok i fra.
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 that train is long gone, nå er du nok friendzonet om dere ikke har kysset etter en måned. Eller så skjer det snart. Kyss henne nå. Anonymous poster hash: 65466...b1a 1
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #12 Skrevet 1. november 2013 Vent ihvertfall til riktig øyblikk. En fyr jeg var ute et par ganger med i sommer kysset meg helt plutselig, jeg var IKKE forbredt i det hele tatt på at han skulle kysse meg, det kom bare plutselig ut av det blå mens jeg så en annen vei... herreguuud så kleint... Anonymous poster hash: a917d...b02
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå