Gå til innhold

Vondt etter ultralyd av hjerte?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig å ha vondt etter ultralyd av hjerte? Legen som utførte undersøkelsen presset syyyyykt hardt og jeg har nå (2 dager etter) fremdeles kjempe vondt i ribbeina når jeg puster, går eller bare er nær det :( Er dette normalt?

(Det var forresten heldigvis ikke noe galt med hjertet)

Anonymous poster hash: 493c5...3b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomst83
Skrevet

Nå vet ikke jeg hva som er vanlig,men jeg hadde ikke noe vondt etterpå.Men når presset ikke akkurat så hardt når hun holdt på heller. Hva med å kontakte fastlegen din?

Skrevet

Skal snart til legen min, så da kan jeg snakke med h*n. Alle lo av meg da jeg sa det var vondt og sa jeg bare tulla, men de lo nok ikke like godt da jeg fikk antydning til blåmerke og nesten begynte å grine dagen etter fordi det var så vondt...

TS

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har vært ganske fargerik på kroppen, spesielt rundt venstre bryst, og vært støl noen dager. Men det har ikke vært direkte vondt.

Det var bra det ikke var noe galt med hjertet ditt, TS. Selv har jeg atrieflimmer.

Skrevet

De kan presse ganske hardt. Jeg syns til tider ultralyd kan gjøre vondt og jeg syns for eksempel å måle blodtrykket er grisevondt. Det kommer jo også an på hvor sensitiv man er.

Skrevet

Huff da Arabella, det hørtes ikke noe bra ut :/

Joa, jeg skjønner at det kanskje kan gjøre litt vondt der og da, men når det gjør kjempe vondt flere dager etter så er det ikke noe særlig kult :( kjenner faktisk jeg er litt redd for å måtte ta ultralyd igjen en annen gang også... Men det var ihvertfall ikke noe galt med hjertet da, får trøste meg med det :)

Takk for svar, skal spørre legen min hva h*n syntes neste gang ^^

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...