AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei! Jeg har vært sammen med kjæresten i 3,5 måneder nå, og vi har det veldig bra sammen. Men jeg er veldig redd for at han skal føle at jeg er en masekjerring. Om vi er borte fra hverandre i noen dager så pleier vi ikke å prate så mye sammen, så jeg pleier å sende en melding kvelden før vi møtes om han skal komme og ca når (kjekt å vite med tanke på om jeg har lyst å finne på noe før han kommer f.eks) og han pleier ikke svare om meldingen er en "generell info-melding" som han kaller det. Han sier derfor at jeg må være mye mer direkte og spørre helt direkte spørsmål i stedet for "håper du kommer i morgen " Så om han ikke svarer så må jeg nesten ringe dagen etter for å få svar, og han sier jo selv at han ikke har noen god unnskyldning for at han ikke svarer på melding men at han bare er sånn Det er helt greit at han er sånn egentlig, for jeg er glad i han akkurat for den han er, men jeg må bare lære hvordan jeg skal "takle" det Det er ikke sånn at han aldri tar kontakt med meg altså.. Han ringte meg i dag for eksempel. Så jeg lurer på om jeg er en masekjerring? Jeg hater å mase, men når han ikke svarer ok engang på melding så føler jeg at jeg nesten må ringe for å få avklart litt ting da. Anonymous poster hash: 76b9a...ace
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Nope, du er ikke masekjerring ta det helt med ro Anonymous poster hash: 5293e...ce5 1
Gjest Summers Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Synes egentlig at det er han som burde svare(selv om jeg er skyldig i det samme selv), men det greieste er vel å bare endre meldingsstilen til meldinger han svarer på. For du ønsker jo ikke bare å chatte med fyren, du ønsker jo å vite når han kommer så send direkte meldinger når du faktisk vil ha info fra han og ikke bare "hei jeg har det bra". Endret 30. oktober 2013 av Summers 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Synes egentlig at det er han som burde svare(selv om jeg er skyldig i det samme selv), men det greieste er vel å bare endre meldingsstilen til meldinger han svarer på. For du ønsker jo ikke bare å chatte med fyren, du ønsker jo å vite når han kommer så send direkte meldinger når du faktisk vil ha info fra han og ikke bare "hei jeg har det bra". Hehe, det er sant. Men det er ikke bare og bare å forandre noen heller. Han er bare sånn tror jeg, og det er noe jeg forsåvidt klarer å leve med. Jeg føler at det egentlig er mer masete å ringe enn og sende melding, men det virker som om at det kun funker å ringe han egentlig -TS Anonymous poster hash: 76b9a...ace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå