lykkestor Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan får dere det til? Etter en dusj nå blør jeg på begge bena, og et lite sår akkurat under trusekanten.. Magen er i veien! Regner med at flere har hatt problemer med dette før så alle tips settes pris på
tessa3 Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Hahaha, begynner å slite med dette jeg også, magen er jo akkurat i veien for å se noe som helst.. Tror jeg snart må be samboeren min om litt hjelp..
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg satt på en krakk og tok et ben av gangen opp i lufta og barberte leggen. Underlivet tok jeg ved å sitte på huk, om det ble bra vet jeg ikke bikinilinja kunne jeg se i speilet og tok da.Anonymous poster hash: a1422...43c 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Du får gå og ta brasiliansk, så slipper du å gjøre det selv ihvertfall:) Anonymous poster hash: 1351e...69d
Version 2.0 Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Ligg på rygg, sett et speil opp slik at du får innsyn over ditt helligste, ha en skål med vann ved siden av deg. Barber i vei! Dette er for øvrig litt utholdenhetstrening i samme slengen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Ligg på rygg, sett et speil opp slik at du får innsyn over ditt helligste, ha en skål med vann ved siden av deg. Barber i vei! Dette er for øvrig litt utholdenhetstrening i samme slengen. Aj, det hadde jeg fått sinnsykt vondt av i både mage, lysk, alle slags bånd og sur baby inni magen. For ikke å snakke om at jeg ikke har sett en dritt over der siden tidlig i svangerskapet. Ikke rekker armene over heller Jeg tar leggene ved å ta de opp på en krakk(prøve tidlig i svangerskap å bøye meg vanlig, fikk noen helvetes kynnere som svar) - og underlivet blir bare "grovtatt" med maskin fordi jeg ikke ser en dritt. Speil i dusjen må liksom henge på noe, og jeg gidder ikke legge så mye energi i det når hverken jeg eller samboer bryr seg så mye. Glattbarbering får jeg ta ei stund etter fødsel igjen. Anonymous poster hash: b799a...caa
Version 2.0 Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Det kommer vel litt an på hvor myk og tøyelig man er generelt. Jeg hadde ingen problemer med å barbere noe som helst når jeg var gravid. Leggene barberte jeg ved å fyre de strakt oppå vasken én om gangen. Magen var jo litt i veien, men gikk fint. Det som også kan fungere ang underlivet er å sitte i sofaen med beina spredt, ha et stående speil på bordet, pute under rompa med håndkle over. Men det er jo ikke farlig med litt hår der nede heller. Er jo ikke alle som er særlig seksuelt aktiv den siste delen av svangerskapet. Men dette må jo bli opp til hver enkelt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Det kommer vel litt an på hvor myk og tøyelig man er generelt. Jeg hadde ingen problemer med å barbere noe som helst når jeg var gravid. Leggene barberte jeg ved å fyre de strakt oppå vasken én om gangen. Magen var jo litt i veien, men gikk fint. Det som også kan fungere ang underlivet er å sitte i sofaen med beina spredt, ha et stående speil på bordet, pute under rompa med håndkle over. Men det er jo ikke farlig med litt hår der nede heller. Er jo ikke alle som er særlig seksuelt aktiv den siste delen av svangerskapet. Men dette må jo bli opp til hver enkelt Nei, det er sant. Har inntrykk av at noen kan bøye seg og/eller ikke har problemer med bekken når de er gravide, og da blir det sikkert lettere å gjennomføre. Jeg har liksom fått smerter av begge deler ganske tidlig i allerede 1 trimester nesten - kommer sikkert an på hvordan bånd osv strekker seg. Men speil mens man står i dusjen burde jo funke for alle om man virkelig vil barbere seg litt i underlivet. Tror og de fleste klarer ben på krakk og man ikke er tøyelig nok/har godt nok bekken for å strekke bena opp på vaskemaskin e.l(jeg gjør det). Men nei, det blir ikke så ofte som til vanlig nei Anonymous poster hash: b799a...caa
Cindi Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg brukte vel halvannen time i dusjen i dag for å få gjennomført dette men jeg tok med meg en krakk/noe å ha den ene foten på inn i dusjen, også "følte jeg meg frem". Har jo gjort dette noen ganger før, så vet jo sånn ca hvor jeg skal barbere. Klarte armhuler, underliv og lår selv, men så var jeg utslitt og bena var totalt blokkert i blodsirkulasjonen, så da måtte jeg bare sette meg på dolokket mens mannen tok leggene. Satser på at det blir siste gang jeg barberer noe mer enn armhulene før fødsel. For det va sliiiitsomt. Men det gikk.
lykkestor Skrevet 31. oktober 2013 Forfatter #10 Skrevet 31. oktober 2013 Da satser jeg på litt barbering utenfor dusjen med speil den siste tiden :-) Krakk i dusjen har jeg prøvd, men det endte med halvbarberte legger og et kliss vått gulv..
Version 2.0 Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg brukte vel halvannen time i dusjen i dag for å få gjennomført dette men jeg tok med meg en krakk/noe å ha den ene foten på inn i dusjen, også "følte jeg meg frem". Har jo gjort dette noen ganger før, så vet jo sånn ca hvor jeg skal barbere. Klarte armhuler, underliv og lår selv, men så var jeg utslitt og bena var totalt blokkert i blodsirkulasjonen, så da måtte jeg bare sette meg på dolokket mens mannen tok leggene. Satser på at det blir siste gang jeg barberer noe mer enn armhulene før fødsel. For det va sliiiitsomt. Men det gikk. Gratulerer så mye med baby i magen! Litt off topic, men fulgte dagboken din en stund. Artig å se at det endelig gikk i boks! 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er ekstremt tøyelig, jeg satt meg ned på ræva i dusjen, vanlig dusjkabinett, og hadde aldri noe stort problem med å barbere meg gjennom hele svangerskapet, selv om jeg hadde vanlig gravidmage. Anonymous poster hash: b9b35...4bf
Longgone Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 På leggene hadde hadde jeg beina på vasken og under gjettet jeg meg frem :-P
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #14 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg er ekstremt tøyelig, jeg satt meg ned på ræva i dusjen, vanlig dusjkabinett, og hadde aldri noe stort problem med å barbere meg gjennom hele svangerskapet, selv om jeg hadde vanlig gravidmage. Anonymous poster hash: b9b35...4bf Jeg er og vanligvis tøyelig, men hadde faktisk ikke kommet meg opp igjen om jeg satte meg ned i dusjen på huk eller noe annet Hadde endt med å måtte krabbe ut av dusjen og vannbelagt hele gulvet Anonymous poster hash: b799a...caa 1
lykkestor Skrevet 1. november 2013 Forfatter #15 Skrevet 1. november 2013 På leggene hadde hadde jeg beina på vasken og under gjettet jeg meg frem :-P Ja, det fungerer fint og ha leggene på vasken. Ellers prøvde jeg å sette de på doen i stad og det fungerte fint, men underlivet er største problemet. Jeg blir full i sår og tull når jeg ikke kan se noen ting Jeg er og vanligvis tøyelig, men hadde faktisk ikke kommet meg opp igjen om jeg satte meg ned i dusjen på huk eller noe annet Hadde endt med å måtte krabbe ut av dusjen og vannbelagt hele gulvet Anonymous poster hash: b799a...caa Du sier noe der! Jeg hadde heller aldri kommet meg opp av dusjen etterpå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå