Krisssi Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Lurte på om det var noen her som har noen ideer om hyggelige selskapslokaler i Oslo? De bør helst ligge relativt sentralt eller i vest og ha plass til i underkant av 100 pers. Vi fant ut at det ville være best om vi kan ha med drikke selv, for å spare litt på kostnadene, og da begrenses vel utvalget litt? Bryllupet skal finne sted august 05, så bør vel begynne å tenke litt på å finne lokale... :-) Er kjempe takknemmelig for alle forslag!
apriljente Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Hei, har hørt at Eckbo selskapslokaler er kjempefine. Sjekk internettsidene. Trivelig sted på vestkanten. God mat har de også, vi har avtale med jobben om catering. De har avtale med eget conditori. Lykke til
Lullu Skrevet 5. mai 2004 #3 Skrevet 5. mai 2004 Jeg har en laaaang liste. Send meg en PM m/ mailadressen din, så kan jeg sende den til deg? Vi har valgt Nordre Skøyen Hovedgård (V/ Brynsenteret i Oslo). Veeeeeldig flott syntes vi. For oss var det et must at vi kunne ha med drikkevarer selv. Det kan man altså også her. Er veldig populært sted å avholde bryllup, 50-års lag etc. så skriftelig søknad må sendes inn innen en viss frist. Hellerud gård: Her kan man ha med drikkevarer til bar selv. Drikke til maten må kjøpes på stedet. Syntes ikke oppsett av middagsbord, var noen god løsning her. Forsto det som om man ikke kan sitte i E, noe vi hadde lyst til. Vardeheim på Høybråten i Oslo. Drikkevarer tas med. Mat kjøpes på stedet. Årvoll gård. Alt ordnes selv. Tror ikke det er plass til så mange som 100 her forresten. Har som sagt en lang liste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå