AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 http://www.nrk.no/rogaland/nytt-kattedrap-i-haugesund-1.11327359 Jeg blir så kvalm! Ikke minst av den syke syke personen, men også av politiet! Er det bare jeg som føler at de ikke tar dette seriøst nok? "Vi forstår at dette er utrivelig." Utrivelig? Det er helt sykt! Og hvorfor virker det som om politimesteren i Haugesund ikke forstår at en person som seriemorder katter på grusomme måter har stort potensiale til å etter hvert skade/ torturere/ drepe MENNESKER? Hvorfor blir ikke dette brukt fulle ressurser på? Jeg blir så sint! Jeg så dokumentaren som ble vist på tv2 eller nrk (husker ikke helt) nettopp. Der ble det jo sagt at politiet ikke ønsket å bruke ressurser på f.eks dna-test. Det er klart at dna-test ikke tryller fram et svar, men man KAN være heldige og få noe ut av det. Hva er det som stopper dem? Dette er et sinnsykt menneske som må stoppes før det går menneskeliv. Hva kan vi gjøre med dette? Jeg føler meg så hjelpesløs! Anonymous poster hash: 1f602...9d7 2
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Beklager at jeg muligens postet denne i feil emne :s Anonymous poster hash: 1f602...9d7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 Det virket da som at politiet tok denne saken alvorlig? Hvor hen sier de at kattedrap er ok? Anonymous poster hash: f7be0...7b9
Blue Sapphire Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 (endret) Regner med det er denne dokumentaren du har sett? http://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/mdup11001613/08-10-2013 Jeg er enig med deg i at det virker som politiet ikke bryr seg så veldig mye når de har blitt intervjuet i denne dokumentaren, men etter at blogger og dyreaktivist Tonje Kvammen fikk en død katt utforbi huset, tar poliet saken alvorlig tanken på at det ser ut som om kattemorderen holder et lite øye med henne. Hun selv har sagt at hun føler at politiet tar saken på alvor. Håper de en gang for alle får tatt personen som står bak!! Endret 1. november 2013 av Blue Sapphire 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå