AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hvordan kan jeg hinte fram at jeg liker han? Jeg er egentlig ganske sikker på at han liker meg. Han har sagt at han er glad i meg og nevnt flere ganger at han vil bli sammen med meg. Men når han har nevnt det så har han liksom køddet litt med det, tror det er fordi han først vil ha en bekreftelse på at jeg liker han. Det kan for eksempel være: "vi skulle bare vært sammen vi, så kunne vi vært sammen hele tiden og gjort dit og dat vi har snakket om". Jeg har lyst å si at jeg liker han, men vet ikke helt hvordan jeg skal si det. Synes det blir litt rart å si rett ut: jeg liker deg. Vil at det skal bli en litt mer romantisk stemning rundt det, siden jeg tror han er glad i slikt. Og sånn noen tror at det ikke er fjortiss-forhold, så er vi 18 og 24 Anonymous poster hash: 77e89...e61
Gjest pausemusikk Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) "Jeg liker deg ---<---@" Endret 30. oktober 2013 av pausemusikk
Notisblokk Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Be han ut på date? Spise på en fin restaurant og gå tur i parken etterpå mens du holder han i hånden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå