AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Dated en i snart 2 måneder. Han gir signaler som både tyder på at han liker meg og virker til tider likegyldig. Hans venner er første pri, og virker som om han planlegger med meg når det passer han fordi han ikke har avtaler med andre. Han har investert penger gjennom middager og har møtt meg til kaffe og kinobesøk. Vi sender kun sms og føler meg ikke komfortabel med å ringe eller bare sende sms når jeg føler for det. Vi har hatt sex noen ganger, men har gjort mye som ikke har involvert sex. Han har vært litt kort og kald på meldinger. Mine forslag blir avvist på en diskret måte fordi han ikke vil binde seg de dagene jeg foreslår. Alt er opp til han og jeg er lei av at han ikke kan gi mer av seg selv emosjonellt. Aner ikke hva han driver med. Fikk en melding om at vi sikkert fikk tid til å møtes over helga...men han unngikk å si noe konkret. Han har behandlet meg med respekt og sendt meldinger som kun har vært " hvordan er dagen din". Hvordan er mannfolk når de kun vil ha sex? Hvor mye energi og dating legger de i det? Anonymous poster hash: ef2ef...425
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 De oppfører seg omtrent som han når de kun vil ha sex. Litt kaldt og prioriterer mye annet først.Anonymous poster hash: a0a70...47d
Gjest Summers Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Men hva er "best case scenario"? Om han virkelig er interessert i deg som kjæreste, ønsker du en kjæreste som er så lite gira på deg? Endret 30. oktober 2013 av Summers
Gjest noradoll Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Har tenkt tanken. Tenkte jeg etter hvert skulle komme inn på årsaken til at det ikke funket med han og eksen. Tror hun gjorde det slutt og ifølge han var det et bra forhold. De er over 30 så det må ha vært en god grunn til å gå fra hverandre. Kan ikke stille spørsmålet direkte, men ja. Spørs on jeg hører fra han igjen. Skal uansett finne ut hva han tenker om dette. Keg liker ikke push og pull av følelser. Det er slitsomt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Det er lov å ha følelser...Anonymous poster hash: a0a70...47d
Gjest noradoll Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Ja, og jeg har alt for mye av dem:(
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Når menn holder på sånn til meg så trekker jeg meg laaaaaaaaaaangt tilbake, eller plasserer dem ettertrykkelig i vennesonen. Vil de ha meg så får de fremføre det klart og tydelig, så det ikke er noen tvil. Noe annet blir helt feil for dynamikken mellom mann og kvinne. Anonymous poster hash: 82214...1c8 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, det høres ut som et friends with benefits scenario. Du sier det selv - han prioriterer deg ikke. Å legge ut for middag og en kopp kaffe er små kostnader, spesielt sett i lys av at hun du spanderer på nesten garantert går til sengs med deg etterpå. Det er ikke disse investeringene som viser hans interesse - det som viser hans interesse er initiativene han tar (som ikke innebærer sex), setter av tid til deg, introduserer deg til venner og ikke minst - tar åpent samtalen om å slutte å treffe andre. Anonymous poster hash: 55a5d...5a7
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #9 Skrevet 31. oktober 2013 Ja, og jeg har alt for mye av dem:( Jeg og Vet hvordan det er. Men vet du hva - det er verre med mennesker som har for lite av dem...Anonymous poster hash: a0a70...47d
Gjest noradoll Skrevet 31. oktober 2013 #10 Skrevet 31. oktober 2013 Det stemmer sikkert. Jeg har fått høre at jeg selv har skyld i dette som har gått med på og innledet til det selv. Jeg er litt sjokkert over hvordan samfunnet har blitt. " Blame the victim" -tankegang hvor du får skylden for å være den naive. Helt sprøtt. Vil ikke ta noen direkte offerrolle heller. Forventer ikke at dating betyr bryllup og barn. Jeg forventer uansett at dersom en mann eller kvinne har romantiske middager, turer i parken og det blir både kyssing, klemming uten at det leder til sex, 4 av 5 ganger, og utveksler komplementer som går på personlige egenskaper samt utseende, at det er noe mer i luften enn bare å skulle ha sex. Har jo fått høre om både barndom, familie, yrkesliv osv. Så synes i så fall at det har vært utrolig utspekulert hvis intensjonene hele tiden var å ha en å dele seng med. Vanskelig å forholde seg til datingreglene. Er du for keen, da mister de interessen. Er du for tilbakeholden kan de miste interessen. Er du for tilbakeholder og i tillegg har hatt sex, ja da kan de ta det som en selvfølge at du kun er ute etter sex. Har du for tidlig sex kan du for noen mannfolk virke horete. Har du ikke sex før det har gått mye tid, ja da kan de juble den dagen det skjer og dumpe deg etterpå, dess verre svir det. Enten det, eller så blir de lei og dumper deg før de utvikler følelser, fordi de vil ha sex. De nye sjekketriskene er rent farlig for psyken, for de går jo nettopp på det å skulle så tvil, det å skape spenninger og la hun ønske mer av deg. Når ting skjer naturlig er det nok det beste, men har brent meg på det en gang. Var svært ukomplisert og lot ting bare skje, ble sammen, men fikk høre at jeg ikke hadde satt meg nok i respekt og ikke latt han jakte nok i starten, og at han av den grunn ikke hadde opparbeidet respekt nok og var utro. Totalt forvirrende.
I Grosny Skrevet 31. oktober 2013 #11 Skrevet 31. oktober 2013 men fikk høre at jeg ikke hadde satt meg nok i respekt og ikke latt han jakte nok i starten, og at han av den grunn ikke hadde opparbeidet respekt nok og var utro. Slik retorikk er pissprat for å fraskrive seg ansvar og skyld. Drittsekkeri. Du skal være glad du er kvitt han. Det finnes veldig mange bra menn rundt omkring, men de beste er ikke alltid de vakreste og mest synlige. Han du roter med nå ønsker tydeligvis å ha deg som kosedame av og til. Han legger opp til det, og du gir han det. Seriøst nok på dette nivået, men dersom dette ikke er det nivået du vil ha forhold på så bør du bryte ganske fort. Iallfall dersom du ønsker deg mann, barn, ja full familiepakke. Jeg tror det lønner seg å dumpe alt mulig som ikke er familieinteressert så fort som mulig dersom man har familieambisjoner.
Gjest noradoll Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Da får jeg som kvinne ha baller nok til å si hva mine tanker om datingen er. Som du sier har ikke jeg tid til å kaste bort for jeg vil ha barn og hele familiepakken. Han har for meg vært ulv i fåreklær. Fra tidligere erfaringer har menn som kun har ønsket sex gitt langt klarere signaler. Er det kun sex det er snakk om så gidder da ikke jeg å gå tur i skog og mark for å tørrprate med en som ikke kunne brydd seg mindre om meg. Da får vi treffes etter 9 og ha sex da. Er det ikke det de ønsker? Hva i h er da vitsen med a ta en med på alt mulig annet for å virke romantisk. Det er jo tydeligvis mef intensjon om å skape noen følelser, og da er du jo en masokist eller psykopat når du skjuler de sanne hensiktene etter alle de hyggelige og varme ordene.
Gjest noradoll Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Skal ikke overdrive. Har ikke gått lang tid, men merker den emosjonelle avstanden han bevisst tar. Han som gir de varme kommentarene, men hvis jeg gjør det blir jeg avvist. Han har tatt full kontroll over datingen, sakte, men sikkert. Har ikke skjønt tegningen før enn jeg forsøkte og si noe hyggelig og tok initiativet. .ble totalt avvist med en totalt likegyldig melding. Får vel gå for en av de gutta jeg avviser fordi de er for etteesittende. De spiller ingen spill og kjemper for å i det hele tatt få gå en tur i kulda. Playere orker jeg ikke mer av!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå