Gå til innhold

Forslag til tekst på lappen på døra i morgen (Halloween)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi ønsker ikke å åpne døra i morgen kveld, og tenker derfor å slå av alt lys utenfor, og henge opp en lapp på døra i tilfelle. Men hvordan kan vi formulere oss hyggelig på en måte som likevel viser at vi ikke ønsker å åpne døra for å gi godteri til alskens unger?

Anonymous poster hash: 60de6...b67
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo skrive at noen er syke og trenger ro? Hyggelig og hyggelig, men ikke direkte utrivelig.

Anonymous poster hash: f5c04...c25
  • Liker 2
Skrevet

Må dere skrive lapp? kan dere bare ikke åpne?

Anonymous poster hash: f60ab...20b
Skrevet

Ta ut batteriet av ringeklokka, og la være å åpne?

• Liker 1
Gjest Blomst83
Skrevet

Ta ut batteriet av ringeklokka, og la være å åpne?

Her kobles ringeklokka ut ;)

Skrevet

Å f..n, er det den tiden i året igjen? :(

• Liker 4
Skrevet

En hyggelig lapp kommer de til å ignorere glatt.

Jeg skriver:

"IKKE RING PÅ DØRA!!!!!! Og kaster dere egg eller dasspapir har jeg hagle!!!!"

Anonymous poster hash: b6b17...32a
  • Liker 9
Skrevet

Det er vanlig "regel" at om man har slått av lyset betyr det at man ikke vil ha halloween besøk. Funker bra her hvor vi bor iallefall!

• Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

Vi ønsker ikke å åpne døra i morgen kveld, og tenker derfor å slå av alt lys utenfor, og henge opp en lapp på døra i tilfelle. Men hvordan kan vi formulere oss hyggelig på en måte som likevel viser at vi ikke ønsker å åpne døra for å gi godteri til alskens unger?

Skal du sette opp en selvlysende lapp, da?

• Liker 2
Skrevet

Skal du sette opp en selvlysende lapp, da?

HAHHAHHHA ÅGIIID DU ER SÅ MORSOM!!!!!!

...Nei.

Siden du må ha det inn med teskje: Mange steder gir ungene blanke i at lysene er avslått, selv om det burde være innlysende - no pun intended - at man da skal gå forbi. En lapp ser de stort sett uansett, især om døren er mørk, og iallfall når man kommer nærmere for å ringe på. Det er neppe bekmørk uansett, og dessuten er det ikke vanskelig å skjelne tydelige, svarte bokstaver mot et hvitt ark.

Sånn.

• Liker 9
Skrevet

Det er vanlig "regel" at om man har slått av lyset betyr det at man ikke vil ha halloween besøk. Funker bra her hvor vi bor iallefall!

Slik er det her også.

Skrevet

Kjiping.

Anonymous poster hash: aa81d...3c5
  • Liker 2
Gjest Eurodice
Skrevet

HAHHAHHHA ÅGIIID DU ER SÅ MORSOM!!!!!!

...Nei.

Siden du må ha det inn med teskje: Mange steder gir ungene blanke i at lysene er avslått, selv om det burde være innlysende - no pun intended - at man da skal gå forbi. En lapp ser de stort sett uansett, især om døren er mørk, og iallfall når man kommer nærmere for å ringe på. Det er neppe bekmørk uansett, og dessuten er det ikke vanskelig å skjelne tydelige, svarte bokstaver mot et hvitt ark.

Sånn.

Å ja, så dum jeg er som ikke skjønte det. Men du forstår jeg er debil, nesten på grensen til idiotstadiet, ca. 50 i IQ.

• Liker 1
Skrevet (endret)

‹‹Her i huset er vi sure, innavlede hengefitter. Ikke ring på.›› Anonymous poster hash: a05e6...73a

Vi syns tradisjonen er teit og (i mitt tilfelle) gir ikke penger til tiggere på gata, så vi gir heller ikke godteri til tiggende unger? Syns halloween er rålamt. Liker ikke telefonselgere heller. Hva med å la folk være i fred der hjemme.

Innlegg redigert for fjernet innhold

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 9
Skrevet

Tror jeg bare kobler ut ringeklokka, og så lar det være mørkt utenfor jeg da..

Takk til dere som svarte på en konstruktiv måte.

ts.

Skrevet

Tråden er ryddet for personangrep, samt svar/siteringer av dette

Sophie-Ann, mod

Skrevet

Vi kobler ut ringeklokka. Har to små barn som jeg ikke er interessert i skal våkne. Dessuten bor vi i blokk, så og skru av utelyset, vil være umulig.

Anonymous poster hash: 394ec...5b6

Skrevet

Vi feirer ikke Halloween, så vennligst gå videre til neste hus.

Skrevet

"Vi feirer ikke Halloween. Vennligst ikke vekk de sovende barna."

(Håper jeg. Eller er ungene så ondskapsfulle at det blir morsommere å ringe på hvis det fører til skrikende babyer inne?)

Anonymous poster hash: 4da10...776
  • Liker 1
Skrevet

Vi hadde to uker gammel baby for noen år siden.

Da skrev vi en lapp. Husker ikke ordrett formuleringa, men det var noe helt enkelt ala "Vi feirer ikke Halloween og har ikke godteri, god tur videre :)"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...