Gå til innhold

Gjør du noe spesielt for mannen din når dere gifter dere?

7 stemmer

1. 1. Hvordan gjorde du bryllupsnatta spesiell for mannen din?

• Blow-job
      3
    • Analsex
      1
    • Misjonærstillingen
      3
    • Stearinlys
      1
    • Diktlesing
      1
    • Kjærlighetsvise
      0
    • Annet - spesifiser i tråden
      2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om man ønsker å gi mannen noe spesielt på dagen så går man ned på kne på bryllupsnatta, for deretter å informere han om han skal få lov til å gå inn bakdøren.

Gjør du bryllupsnatta uforglemmelig for mannen din?

Anonymous poster hash: 35af7...a14
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg er gift kommer jeg til å tilby analsex :)

Har gjort det en gang før - har ikke noe imot det, er bare litt besvær og gir meg ikke noe særlig.

Grunnen til at jeg ikke vil gjøre det til en greie før, er rett og slett at dersom et forhold ikke varer liker jeg ikke tanken på at en fyr kan gå rundt å si "tok henne i rumpa en gang".

Anonymous poster hash: f9449...04d
  • Liker 2
Skrevet

meg over ^

Så er det selvsagt det faktum at når du bare har sex med et menneske resten av livet så må man jobbe litt for å holde ting interessant. Derfor er jeg åpen for å blande inn flere ting i sexlivet.

Skrevet

meg over ^

Så er det selvsagt det faktum at når du bare har sex med et menneske resten av livet så må man jobbe litt for å holde ting interessant. Derfor er jeg åpen for å blande inn flere ting i sexlivet.

Helt enig.

Det er jo likevel mange som ikke ønsker et rikt og deilig sexliv, selv etter man er gift.

Skrevet

Han får gifte seg med et helt fantastisk menneske. Er ikke det nok?

Anonymous poster hash: 4d54d...45a
  • Liker 8
Skrevet

Han får gifte seg med et helt fantastisk menneske. Er ikke det nok?

Anonymous poster hash: 4d54d...45a

Du kunne vel ha proklamert din kjærlighet med å lese et dikt og å gå ned på kne?

Det er vel grensen for hvor prippen man skal være!

Nå er vi gift, min kjæreste venn

Jeg gleder meg til å ta deg med hjem

I mellomtiden skal jeg masere ditt lem

Håper jeg får gjøre det igjen og igjen

Skrevet

Vi giftet oss med hverandre. Synes i grunn det er spesielt nok. ;)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor ialle dager skal analsex være en "gevinst"? Her hos oss så blir mannen kvalm av tanken på analsex. Han jobber innenfor helse og synes hele greia er sykt uhygenisk. Jeg har hatt det i tidligere forhold men synes ikke noe særlig om det siden det ikke ga meg noenting,og ringen ble slapp og lakk luft ett par dager etterpå.

Analsex er ikke noen "gave" men en ting man gjør når sexlivet ellers begynner å bli kjedelig.

Når vi gifter oss til neste år så regner jeg med at vi er så utslitte etter dagen at vi bare sovner. Gaven får være at man sovner med armene rundt ett annet menneske som faktisk har lovet å elske deg, foran venner, familie og prest, til den dagen de dør. Jeg synes egentlig det er mere spesielt enn analsex og blowjobs.

Anonymous poster hash: ae95e...9d5
  • Liker 13
Skrevet

Han fikk blowjob, men det var ikke fordi vi hadde giftet oss - jeg gir stadig blowjobs, for jeg elsker det! At han fikk bare det den natten var fordi jeg hadde mensen.

Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg skal gi ham noe spesielt seksuelt akkurat bryllupsnatten - tror det ville bety mye mer på en helt vanlig onsdag! ;)

Anonymous poster hash: 55b30...bb4
  • Liker 5
Skrevet

Om man ønsker å gi mannen noe spesielt på dagen så går man ned på kne på bryllupsnatta, for deretter å informere han om han skal få lov til å gå inn bakdøren.

Gjør du bryllupsnatta uforglemmelig for mannen din?

Det gjør man jo til daglig?

Anonymous poster hash: 5e30d...36f

• Liker 1
Skrevet

Vi giftet oss med hverandre. Synes i grunn det er spesielt nok. ;)

Seksuelt samkvem er dermed ikke en del av bryllupsfeiringen, eller ekteskapet...?

I så fall må jeg si meg enig, det er spesielt nok :fnise:

Skrevet

Hvorfor ialle dager skal analsex være en "gevinst"? Her hos oss så blir mannen kvalm av tanken på analsex. Han jobber innenfor helse og synes hele greia er sykt uhygenisk. Jeg har hatt det i tidligere forhold men synes ikke noe særlig om det siden det ikke ga meg noenting,og ringen ble slapp og lakk luft ett par dager etterpå.

Analsex er ikke noen "gave" men en ting man gjør når sexlivet ellers begynner å bli kjedelig.

Når vi gifter oss til neste år så regner jeg med at vi er så utslitte etter dagen at vi bare sovner. Gaven får være at man sovner med armene rundt ett annet menneske som faktisk har lovet å elske deg, foran venner, familie og prest, til den dagen de dør. Jeg synes egentlig det er mere spesielt enn analsex og blowjobs.

Selv synes jeg det er greit å kunne tilby noe mer enn vanlig for å markere at nå er man gift, og man åpner opp et nytt seksuelt kapittel i samlivet.

Å starte ekteskapet med å være utslitt og sovne fordi man har stresset for mye på bryllupsdagen synes jeg egentlig ikke høres særlig trivelig ut.

• Liker 1
Skrevet

Han fikk blowjob, men det var ikke fordi vi hadde giftet oss - jeg gir stadig blowjobs, for jeg elsker det! At han fikk bare det den natten var fordi jeg hadde mensen.

Ellers kan jeg ikke skjønne hvorfor jeg skal gi ham noe spesielt seksuelt akkurat bryllupsnatten - tror det ville bety mye mer på en helt vanlig onsdag! ;)

Anonymous poster hash: 55b30...bb4

Det er jo gjerne for å markere at nå er det mer åpent enn før, og da passer det gjerne med et dikt også.

Du åpnet din hjertedør

Så nå skal vi gjøre noe vi ikke gjorde før

Du må være forsiktig så jeg ikke blør

For fra nå av kan du gå inn min bakdør

Skrevet

Selv om din mann hevder han ikke er interessert i analsex, betyr det da ikke at veldig mange andre menn elsker det?

• Liker 1
Skrevet

Seksuelt samkvem er dermed ikke en del av bryllupsfeiringen, eller ekteskapet...?

I så fall må jeg si meg enig, det er spesielt nok :fnise:

Det var vel ikke akkurat det jeg skrev. Men helt ærlig vil jeg si det er mer spesielt å gifte seg siden det er noe man helst ikke gjør så altfor mange ganger. ;) Eller rettere sagt: det er spesielt på hver sin måte.

• Liker 3
Skrevet

Selv om din mann hevder han ikke er interessert i analsex, betyr det da ikke at veldig mange andre menn elsker det?

Jeg tror at denne mannen det er snakk om må være et sjeldent tilfelle.

Man skal være bra naiv om man går rundt og tror at om kvinnen oppriktig bød på stumpen, at mannen ville holde seg unna rumpen.

Skrevet

Det var vel ikke akkurat det jeg skrev. Men helt ærlig vil jeg si det er mer spesielt å gifte seg siden det er noe man helst ikke gjør så altfor mange ganger. ;) Eller rettere sagt: det er spesielt på hver sin måte.

To spesielle ting sammen gjør det jo enda mer spesielt, og det er vel strengt talt ikke for sent etter bryllupsnatta heller :danse:

Skrevet

Selv synes jeg det er greit å kunne tilby noe mer enn vanlig for å markere at nå er man gift, og man åpner opp et nytt seksuelt kapittel i samlivet. Å starte ekteskapet med å være utslitt og sovne fordi man har stresset for mye på bryllupsdagen synes jeg egentlig ikke høres særlig trivelig ut. Anonymous poster hash: 35af7...a14

Man trenger da ha stressa på bryllupsdagen for å ha blitt sliten av den? Det er en lang dag, med mange punkter på programmet og masse inntrykk. Vi var helt utslitte fordi vi hadde kost oss masse og det hadde skjedd masse fint. Av erfaring så fungerer sexen heller dårlig når vi er slitne, ingen av oss var interessert i litt daff pliktsex som i tillegg skulle være påtatt "spesiell" på selve natta. Den biten tok vi oss heller av dagen etterpå. Så fikk vi faktisk noe ut av det.

Jeg må si det er rimelig merkelig og litt fjortis nærmest å skulle anse akkurat det som "et nytt kapittel" bare fordi man er gift. Forholdet er slik det er uansett - er man kjedelig før bryllupet så slår det vel neppe plutselig gnister i alle retninger etterpå.

Anonymous poster hash: 046d5...fe7

• Liker 6
Skrevet

Man trenger da ha stressa på bryllupsdagen for å ha blitt sliten av den? Det er en lang dag, med mange punkter på programmet og masse inntrykk. Vi var helt utslitte fordi vi hadde kost oss masse og det hadde skjedd masse fint. Av erfaring så fungerer sexen heller dårlig når vi er slitne, ingen av oss var interessert i litt daff pliktsex som i tillegg skulle være påtatt "spesiell" på selve natta. Den biten tok vi oss heller av dagen etterpå. Så fikk vi faktisk noe ut av det.

Jeg må si det er rimelig merkelig og litt fjortis nærmest å skulle anse akkurat det som "et nytt kapittel" bare fordi man er gift. Forholdet er slik det er uansett - er man kjedelig før bryllupet så slår det vel neppe plutselig gnister i alle retninger etterpå.

Anonymous poster hash: 046d5...fe7

Helt enig i dette. Vi var også altfor slitne etter lang dag med mye inntrykk og stor ståhei.

Gjest AnneShirley
Skrevet

Hvorfor skal man absolutt gjøre noe spesielt seksuelt akkurat i forbindelse med at man gifter seg? Synes det er noe man gjør om/når begge føler for det, uavhengig av sivilstatus.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...