AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 På nett? Føler det er helt umulig å finne Anonymous poster hash: 7141c...646 2
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Lurer jeg og på. Er søren ikke lett å innredet et svært hus når man IKKE liker de stilene du nevner. Var nylig i USA og ble nesten deprimert av å gå forbi en møbel/interiørbutikk som hadde så og si alt jeg drømmer om. Angrer på at vi ikke kjøpte et lass med ting å puttet i en container
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Ja jeg skjønner det ikke. Når jeg ser i interiørblader og bilder på nettet så finnes det jo fine ting, men hvor kan de kjøpes?? Jeg vil ikke ha noe morsomt og retro Jeg vil ikke ha industristil som jeg synes er kald Jeg vil ikke har nordisk stil som jeg ikke liker Jeg vil ikke ha shabby chic som jeg unngår som pesten. Hvor kan man kjøpe bare pene ting?? Anonymous poster hash: 7141c...646 2
Rotemor Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Glassmagasinet? Tilbords, kremmerhuset? Det leie der dere mener? Prøv kamsin.no kanskje..
hagegnom Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Irriterer meg over det samme.. Jeg har heldigvis en slettvoll butikk i nærheten. De har -mye- fint! er jo tm-design da, som har mye flotte møbler man kan bestille via nett. Det skulle visst komme en nettbutikk etterhvert. Hun har jo interiørgjenstander også, men ikke alltid så lett å "finne frem" til disse varene om ikke man følger med på bloggen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Lurer jeg og på. Er søren ikke lett å innredet et svært hus når man IKKE liker de stilene du nevner. Var nylig i USA og ble nesten deprimert av å gå forbi en møbel/interiørbutikk som hadde så og si alt jeg drømmer om. Angrer på at vi ikke kjøpte et lass med ting å puttet i en container Kanskje du kan finne noen av de butikkene på nett? Anonymous poster hash: 7141c...646
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Glassmagasinet? Tilbords, kremmerhuset? Det leie der dere mener? Prøv kamsin.no kanskje.. Det leie der? Anonymous poster hash: 7141c...646 2
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Sist jeg var innom slettvoll var det meste stortsett i rustikk stil der også gitt
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Sist jeg var innom slettvoll var det meste stortsett i rustikk stil der også gitt Mhm Anonymous poster hash: 7141c...646
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Kanskje du kan finne noen av de butikkene på nett?Anonymous poster hash: 7141c...646 . Det går ja men jeg var/er på jakt etter ALT (sofaer, spisestuer, senger osv )til å innredet et hus med 5 soverom, 2 stuer +++ så frakt blir i såfall svindyrt, (men mulig det uansett hadde blitt billigere enn det vi til nå har kjøpt her i Norge) Selv gulvbelegget og flisene jeg vil ha til noen rom som skal pusses opp er vist umulig å få tak i i Norge Endret 30. oktober 2013 av Miss Lucky
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 . Det går ja men jeg var/er på jakt etter ALT (sofaer, spisestuer, senger osv )til å innredet et hus med 5 soverom, 2 stuer +++ så frakt blir i såfall svindyrt, (men mulig det uansett hadde blitt billigere enn det vi til nå har kjøpt her i Norge) Selv gulvbelegget og flisene jeg vil ha til noen rom som skal pusses opp er vist umulig å få tak i i Norge Hvilke butikker er det snakk om da? Hvor bruker du å handle? Vil du vise noen bilder som viser stilen din? (som du finner på nettet altså, ikke av ditt eget hus ) Anonymous poster hash: 7141c...646
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #12 Skrevet 30. oktober 2013 Hvilke butikker er det snakk om da? Hvor bruker du å handle? Vil du vise noen bilder som viser stilen din? (som du finner på nettet altså, ikke av ditt eget hus )Anonymous poster hash: 7141c...646 Skal se hva jeg finner kan også vise bilder fra huset mitt også, men det må i såfall bli en annen dag
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #13 Skrevet 30. oktober 2013 Skal se hva jeg finner kan også vise bilder fra huset mitt også, men det må i såfall bli en annen dag Så gøy! Har hatt følelsen av at vi har samme smak tidligere, bare at du har råd til en del dyrere Anonymous poster hash: 7141c...646
Rotemor Skrevet 30. oktober 2013 #14 Skrevet 30. oktober 2013 Det leie der? Anonymous poster hash: 7141c...646 den stilen der*
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #15 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) http://instagram.com/p/gEBpXUMJhI/ Sånt gulv vil jeg ha i den ene walkingarderoben Endret 30. oktober 2013 av Miss Lucky
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #16 Skrevet 30. oktober 2013 Så gøy! Har hatt følelsen av at vi har samme smak tidligere, bare at du har råd til en del dyrere Anonymous poster hash: 7141c...646 . Skal se om jeg får lagt ut noen bilder fra huset mitt en av dagene da
hagegnom Skrevet 30. oktober 2013 #17 Skrevet 30. oktober 2013 Sist jeg var innom slettvoll var det meste stortsett i rustikk stil der også gitt Virkelig? Synes ikke de har så mye rustikk, men mulig det innebærer noe annet for deg, enn for meg? Har du kikket i katalogen på slettvoll.no ?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #18 Skrevet 30. oktober 2013 Må være så surt å bruke så mange tusen på slike ting den dagen du er kjempelei av stilen. Er det ikke mulig å spesialbestille fra billige snekkere? Anonymous poster hash: 47ed6...14a
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #19 Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Virkelig? Synes ikke de har så mye rustikk, men mulig det innebærer noe annet for deg, enn for meg? Har du kikket i katalogen på slettvoll.no ?Har ikke sett i katalogen nei, skal at en kikk Edit : fant en del fint på nettsiden nå ja. Stor forskjell fra sist jeg var fysiske innom butikken Endret 30. oktober 2013 av Miss Lucky
Miss Lucky Skrevet 30. oktober 2013 #20 Skrevet 30. oktober 2013 Må være så surt å bruke så mange tusen på slike ting den dagen du er kjempelei av stilen. Er det ikke mulig å spesialbestille fra billige snekkere?Anonymous poster hash: 47ed6...14a Blir vi lei så selger vi å kjøper nytt Har faktisk fått laget sengegavel av en møbeltapetserer, men det var ikke akkurat billig det heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå