Wawawa Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei, er det noen her som har noen gode forslag til hvor man kan sitte å lese i Oslo? Pleier å sitte ute, men nå som man trenger vanter for å bla, blir det for kaldt. Takk
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Vet ikke helt hva du er ute etter, men diverse biblioteker rundt om i byen burde funke? Hvis du vil sitte et sted hvor du f.eks. kan drikke kaffe er kafé et alternativ. Anonymous poster hash: 3f1da...329 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 bibliotek? Anonymous poster hash: d1df9...6f4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #5 Skrevet 31. oktober 2013 Bristols bibliotekbar. Nydelig kakao Anonymous poster hash: 6b606...e2b 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2013 #6 Skrevet 31. oktober 2013 Bare av nysgjerrighet: Hvorfor sitter du ikke hjemme? Ellers synes jeg Frognerseteren er det nydeligste stedet i Oslo, samme hva man skal gjøre. Tar litt tid å komme seg dit, da.. men turen er jo fin den og. Anonymous poster hash: a9c95...f7f 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 31. oktober 2013 #7 Skrevet 31. oktober 2013 Bristols bibliotekbar. Nydelig kakao Anonymous poster hash: 6b606...e2b Den kakaoen er helt fantastisk. Her er det nok fint å lese så støtter dette forslaget. 2
skyflakes Skrevet 31. oktober 2013 #8 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) Den kakaoen er helt fantastisk. Her er det nok fint å lese så støtter dette forslaget. Har aldri helt skjønt greia med å lese på kafeer, skjønner ikke at folk greier å konsentrere seg.. Men hørte jeg noen som sa fantastisk kakao? Da kan til og med jeg vurdere det! Hvor ligger den? Hotel Bristol? Endret 31. oktober 2013 av skyflakes
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #9 Skrevet 1. november 2013 Ja, Hotel Bristol. Kjendisfaktoren er rimelig høy, men det betyr også at det er mange som vil være i fred. Det er rolig der, så neppe noen som ser rart på deg om du leser. Prøv å få en sofa Anonymous poster hash: 6b606...e2b 1
Gjest Belle Gunnes Skrevet 1. november 2013 #10 Skrevet 1. november 2013 Hotel Bristol ligger i Kristian IV's gate 7. Ikke så langt unna Spikersuppa. Det går helt fint å ha ro her. Jeg synes selv det er koselig å sitte i Slottsparken eller Spikersuppa og lese. Har ingen problem med å finne roen. Man forsvinner jo fort inn i boka. Før kunne jeg lese på bussen også, men nytter ikke nå som jeg kjører de værste rushtidrutene. Hvor liker folk å lese bøker sånn generelt? Hadde vært gøy å høre hva dere foretrekker (sorry om jeg kuppe tråden din TS - kan vel kanskje lage en ny tråd?)
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #11 Skrevet 1. november 2013 Selv foretrekker jeg å lese hjemme i fred og ro, gjerne foran peisen, med noen stearinlys tent her og der, komfortable klær, og en god kopp te. Klarer ikke helt å slappe av ute i "offentligheten", ikke nok til å lese. Er ikke hotel Bristol svinedyrt? Anonymous poster hash: a9c95...f7f
Wawawa Skrevet 3. november 2013 Forfatter #12 Skrevet 3. november 2013 (endret) Takk for forslag, har begynt søke etter et bibliotek, kanskje jeg tar turen til Bristols bibliotekbar også. Bare av nysgjerrighet: Hvorfor sitter du ikke hjemme? Ellers synes jeg Frognerseteren er det nydeligste stedet i Oslo, samme hva man skal gjøre. Tar litt tid å komme seg dit, da.. men turen er jo fin den og. Anonymous poster hash: a9c95...f7f Er student som bor i kollektiv, selv om det er koselig og spennende, hender det ganske ofte at jeg ikke får lese ro. Så jeg liker å ha et sted jeg kan rømme til. Hotel Bristol ligger i Kristian IV's gate 7. Ikke så langt unna Spikersuppa. Det går helt fint å ha ro her. Jeg synes selv det er koselig å sitte i Slottsparken eller Spikersuppa og lese. Har ingen problem med å finne roen. Man forsvinner jo fort inn i boka. Før kunne jeg lese på bussen også, men nytter ikke nå som jeg kjører de værste rushtidrutene. Hvor liker folk å lese bøker sånn generelt? Hadde vært gøy å høre hva dere foretrekker (sorry om jeg kuppe tråden din TS - kan vel kanskje lage en ny tråd?) Godt spørsmål, jeg liker å få nye perspektiver på ting. Det beste jeg vet er når verden er annerledes etter en bok. Endret 3. november 2013 av Wawawa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #13 Skrevet 3. november 2013 Takk for forslag, har begynt søke etter et bibliotek, kanskje jeg tar turen til Bristols bibliotekbar også. Er student som bor i kollektiv, selv om det er koselig og spennende, hender ganske ofte at jeg ikke for lese ro. Så jeg liker å ha et sted jeg kan rømme til. Godt spørsmål, jeg liker å få nye perspektiver på ting. Det beste jeg vet er når verden er annerledes etter en bok. Er jo biblioteker overalt? Anonymous poster hash: 20d7a...171
Wawawa Skrevet 3. november 2013 Forfatter #14 Skrevet 3. november 2013 (endret) Er jo biblioteker overalt? Anonymous poster hash: 20d7a...171 Det stemmer, men liker å ha noe fast som jeg gjør til mitt, så jeg vill finne det som passer meg best. Endret 3. november 2013 av Wawawa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå