Scorpina Skrevet 8. mai 2004 #21 Skrevet 8. mai 2004 Tror prisene på brudebuketter m.v. kan være veeeldig varierende fra butikk til butikk i dette landet ja.... Selv betaler vi 2950,- for min bukett som er med dyprøde roser, Martha-lijer og sånn "grønt greier", bukett med rosa/lilla roser til vår brudepike og 2 corsager. DET synes jeg er en heeeelt kurant pris!!!
Scorpina Skrevet 8. mai 2004 #23 Skrevet 8. mai 2004 (Det synes jeg hørtes mye ut jeg...) Sikta du til min pris?? Vel, jeg syntes det var "rimelig". Fikk et annet tilbud i byen på nesten 3400,- (kanskje de bruker annen type roser...hva vet jeg)
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mai 2004 #24 Skrevet 9. mai 2004 Ja, jeg tenkte på din. Jeg synes det hørtes mye ut, men sikkert billigere enn andre. Jeg vet jo ikke hvor stor den skal være eller hva slags roser du skal ha eller noe da, så det kan hende jeg trekker konklusjoner litt fort
Scorpina Skrevet 9. mai 2004 #25 Skrevet 9. mai 2004 Mjah....muligens men vet no av bruder som bor i Oslo området som må betale over 2000 for bare buketten SIN.....og så baller det seg på med bukett til evt brudepike, corsager etc etc..... Men, glemte jo også å si....vi skal ha 16 store rose-hoder som vi skal ha til dekorasjon på bordene. De skal ligge i sånne lave "boller" og da med rosene og flytelys. Og alt dette tilsammen (buketten blir ca halvmeter'n lang i sånn dråpeform) bukett til brudepike, 2 corsager og da 16 rosehoder blir tot knapt kr 3000,-.
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mai 2004 #26 Skrevet 9. mai 2004 det blir noe ganske annet, spesielt hvis dere skal ha av de største rosene til rundt 50 kr stykket... 800 kr bare der DA er jeg med!
Scorpina Skrevet 9. mai 2004 #27 Skrevet 9. mai 2004 *ler* du er nå søt da...... Jepp...de rosene vi har bestilt koster ca 45 pr stik. Aner ikke hva Martha-lijer koster...men selve buketten vil ligge på rundt 1700....eller no sånt
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 9. mai 2004 #28 Skrevet 9. mai 2004 Ikke verst det nei Märthaliljene vi får inn hos oss (når det er sesong) koster 99,50 for tre stilker, 2-3 klokker på hver stilk. De koster ganske mye mer i en tradisjonell blomsterforretning med glassdører foran kjøla og hele pakka Og som du sa, rosene er jo ikke gratis akkurat! (Dumme meg da, som har fått det for meg at jeg skal ha en sydd rose som brudebukett - ikke at jeg skal gifte meg i overskuelig framtid, men likevel. Det blir ikke gratis det heller )
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå