AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 I kveld starter en ny sesong av Luksusfellen Sverige. Skal noen se på i kveld halv 9? Anonymous poster hash: 8abef...637 1
smalls Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Så klart skal jeg det Bedre enn den norske. 1
Samaysa Skrevet 31. oktober 2013 #4 Skrevet 31. oktober 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa 2
AnonymBruker Skrevet 1. november 2013 #5 Skrevet 1. november 2013 kan man se dette på norske tv3.no? Anonymous poster hash: b129a...8df
Hecubaa Skrevet 2. november 2013 #6 Skrevet 2. november 2013 (endret) Luksusfellen Sverige er mye mer dramatisk enn Luksusfellen her til lands er.. Her er det ofte bare å kutte ut røyk og prioritere bittelitt annerledes så er man i mål, mens i den svenske versjonen er det alltid skikkelig action. Endret 2. november 2013 av Hecubaa 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2013 #7 Skrevet 3. november 2013 Luksusfellen Sverige er mye mer dramatisk enn Luksusfellen her til lands er.. Her er det ofte bare å kutte ut røyk og prioritere bittelitt annerledes så er man i mål, mens i den svenske versjonen er det alltid skikkelig action. Sier vel mest noe om hvor godt vi egentlig har det i dette landet? Svenskene med lavere lønn har mindre penger til rent forbruk, så er vel fortere å gå på en storsmell rett og slett? Anonymous poster hash: ef78d...40d
AnonymBruker Skrevet 6. november 2013 #8 Skrevet 6. november 2013 Jeg klarer ikke å forstå meg på de som tjener bra og har god økonimi havner i gjeldshelvete. Jeg forstår at de som tjener dårlig og sliter med å få ting til å rundt kan havne i gjeldshelvete, men ikke de som har godt med penger. Ikke skjønner de eller jeg hva de bruker alle pengene på. De som var med forrige episode tjente jo ikke så dårlig. Dama fikk jo inn hele 35 000 og mannen 17 000. Det er ikke akkurat lite å skulle leve på i månden, At de ikke gidder å spare eller vente med å kjøpe noe til lønninga kommer, er jo helt idiotisk!! Man kan ikke bare kjøpe det man vil når man vil. Når man har god lønn, så burde man kunne klarer å holde seg borte fra innkasso og slike ting. Anonymous poster hash: 4a616...b9e 1
Lillemeg25 Skrevet 6. november 2013 #9 Skrevet 6. november 2013 Jeg skjønner det er tøft å gi fra seg dyra sine, men det var jo hennes feil da. Hvorfor ikke bare få tak i en helt vanlig katt enn å ta opp sms lån for å få en rasekatt. Hun virket veldig naiv. 3
AnonymBruker Skrevet 9. november 2013 #10 Skrevet 9. november 2013 Jeg så en reprise nå, de nevnte noe om dyr så det er vel samme dame. Det jeg reagerte på var den manglende takknemligheten når hun fikk matpose et halvt år samt to barneselskap. "Tack så mycket" og ingen følelser. Herregud, man kan i det minste late som man blir glad. Anonymous poster hash: 23b78...3aa
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #11 Skrevet 28. november 2013 Er det noen som vet hvorfor det bare ligger to episoder av sesong 14 på Viaplay?
skyflakes Skrevet 28. november 2013 #12 Skrevet 28. november 2013 Jeg ser den første episoden nå, og jeg fatter ikke hvordan noen som er gravide kan få det for seg at det er ålright å leve på kreditt? Hvor tror de pengene kommer fra? Har ikke oppdaget svensk luksusfelle før nå, blir jo så engasjert
Samaysa Skrevet 28. november 2013 #13 Skrevet 28. november 2013 (endret) . Endret 11. juni 2014 av Samaysa
skyflakes Skrevet 28. november 2013 #14 Skrevet 28. november 2013 Hehe, ikke rart når man ser hvor hodeløse enkelte er med sin egen økonomi Det verste var jo nesten at hun tjente så godt at hun overhodet ikke hadde trengt å bruke kredittkort. Og sms-lån for å dra til ullared! Den syns jeg bare var rett og slett komisk, at det er mulig 1
Gjest Tekola Skrevet 28. november 2013 #15 Skrevet 28. november 2013 Og sms-lån for å dra til ullared! Den syns jeg bare var rett og slett komisk, at det er mulig Den der holdt jeg på å dø av! Mannen min bare "Nei, NÅ tar det kaka, nå vil jeg i hvert fall ikke se på mer!"
skyflakes Skrevet 28. november 2013 #16 Skrevet 28. november 2013 Den der holdt jeg på å dø av! Mannen min bare "Nei, NÅ tar det kaka, nå vil jeg i hvert fall ikke se på mer!" Men det er jo helt sykt! Jeg er så oppgitt at det blir morsomt
Lillemeg25 Skrevet 4. desember 2013 #17 Skrevet 4. desember 2013 Åssen kan noen være så dumme? Helt sykt at voksne mennekser kan ha så liten økonomisk sans. Her har vi en mann som gjemmer bort regninger og holder alt skjult for kona. Han tømmer alle kontoer. Til og med datterens sparekonto tømmer han!
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2013 #18 Skrevet 5. desember 2013 Åssen kan noen være så dumme? Helt sykt at voksne mennekser kan ha så liten økonomisk sans. Her har vi en mann som gjemmer bort regninger og holder alt skjult for kona. Han tømmer alle kontoer. Til og med datterens sparekonto tømmer han! Han hadde jeg dumpet på flekken! Anonymous poster hash: cccc4...479
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå