Gå til innhold

Han jeg flørter med er så sykt forvirrende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør den lange historien kort:

1. Han tok kontakt på en nettdatingsside

2. Vi snakket en god del der før han etter et par dager ga meg nr sitt. Jeg godtok.

3. Vi snakket videre på sms

4. Etter rundt to-tre uker begynte vi å snakke litt seksuelt. Han tok intiativ. Men han sier også ting som "Du er så herlig, vil gjerne bli bedre kjent med deg" "Liker deg veldig godt" osv. "Ønsker absolutt forhold, og ikke bare sex"

5. Det seksuelle fortsetter og øker. Bilder blir sendt. Begge liker det.

6. Vi møtes. Finner tonen helt greit og har en helt grei sex... litt uheldig, men kjemien var/er ihvertfall der.

7. Fortsetter å snakke via sms og skype.

8. Begge sier at vi vil møtes igjen, men jeg merker at han har blitt stillere. Sender ikke mld like ofte lenger osv.

9. Jeg er ikke redd for å si ifra, så jeg sa ifra at han skulle si ifra hvis han ikke er interessert lenger. Men han nektet for det og mente han var oppriktig interessert og ville møte meg igjen. Begynner å sende godnatt meldinger og meldinger oftere igjen.

10. Jeg sier til han at jeg har avslått andre menn om å treffes, da jeg liker å treffe en mann av gangen til jeg vet om han er noe å satse på. Jeg sa det fordi det virket som han var usikker på om jeg var ute etter noe mer... han spurte meg om jeg bare var ute etter sex osv. Jeg svarer jo med at "Nei, selvfølgelig vil jeg noe mer, om det skulle skje" og da blir han glad og han ønsker det samme.

11. Etter ett par dager blir han stille igjen. Nå er det snart to dager siden sist jeg hørte fra han og jeg merker jeg ikke trives. Jeg liker han ganske godt, og vet han har det travelt om dagene, men å høre fra seg i ett sekund om kvelden har han absolutt tid til! jeg ser at han er på facebook på ettermiddagen for eksempel.

Såå... hva er dette egentlig? Er han interessert eller er han ikke det? Det er like før jeg dumper hele fyren og satser på en annen. Har en annen i tankene som jeg 100% vet er interessert i meg.

Anonymous poster hash: 08d59...a64
Videoannonse
Annonse
Skrevet

To dager uten lyd fra seg? Er det som er "problemet"?

Anonymous poster hash: 801e5...cdd

• Liker 1
Skrevet

Han har sikkert funnet seg en ny jente på den siden :)

Anonymous poster hash: 82d67...17c
Skrevet

Ja... Det er vel problemet :-P overdriver jeg nå, kanskje?

Gjest Nefertiti.
Skrevet

ja

Skrevet

Hvor lang tid er "normalt" før det begynner å bli for lenge?

Gjest Whitestripes
Skrevet

Skjønner godt at du blir forvirret, det hadde nok jeg blitt også. Min erfaring er at om en mann virkelig er interessert, så gir han lyd fra seg, uansett. Snakk med han og få ting på bordet i stedet for å gå rundt å lure.

• Liker 3
Skrevet

Men jeg har som sagt sagt det til han før og da "skjerpet" han seg i et par dager. Da sendte han mld hver dag og til og med god natt mld (selv om jeg ikke ba om det engang)

Men det varte bare i et par dager. Orker ikke å mase igjen. Men jeg vil heller ikke gi han opp så fort.. Det er bare det at det er så slitsomt å vente på at han skal gi lyd fra seg. Jeg er så utålmodig. er litt redd han ikke vil hørr fra seg i morra heller. Da kommer jeg til å gi han opp. Vi skal jo egentlig møtes snart (har bestemt dato) men jeg bgynner å tvile på om jeg vil det likevel. Er redd jeg angrer litt på a jeg sendte han bilder osv. Føler meg litt sånn "brukt" .. Overdriver sikkert nå, men.

Skrevet

To dager uten å ha kontakt er dealbreaker for min del. Lyser mangel på interesse lang vei!

Anonymous poster hash: 8c34d...976
  • Liker 1
Skrevet

Så hvorfor sier han at han absolutt er interessert da? Vi har avtalt dato for å møtes igjen. Jeg har gitt ham klar beskjed på at hvis han ikke er intr, så må han si ifra. jeg tåler å høre det, er ingen dramaqueen. Vil heller det enn å ha dt sånn som dette... Usikker osv.

Skrevet

Dump han og pul heller han andre

Anonymous poster hash: 94325...85a
Skrevet

Har aldri vært den typen som puler en fyr første kvelden. Og det er jeg glad for, for hvis det viser seg at han faktisk driter i meg, så er dette første og siste gang jeg knuller noen første natten. Det er vel nå jeg kan si "man lærer av feilene sine".

Skrevet

Føler med deg - hørte ikke fra min de siste 2 dagene jeg heller. Skal ta en alvorsprat med ham i morgen.. best han har en god grunn til å ha vært sånn for jeg er fryktelig såret. Den mannen har tatt hjertet mitt

Anonymous poster hash: 8ac0d...ebb
Skrevet

Føler med deg å... Jeg er glad jeg ikke har forelsket meg i han ennå. Jeg blir heller mer sint hvis han ikke hører fra seg i morra heller. Men tror ikke jeg skal vise ham det... Skal bare si at jeg ikke tror det kommer til å gå. Men vet ikke om jeg klarer det ass.

Skrevet

Har dere bare møttes én gang? Han vet vel kanskje ikke hvor interessert han er ennå, eller føler seg ikke så veldig involvert foreløpig.. jeg synes absolutt en kan sende en melding i løpet av dagen, men man er jo ikke forpliktet til det heller. Spesielt ikke så tidlig. Det er godt mulig han har kontakt med andre også, noe jeg heller ikke synes er "ille" i begynnelsen med mindre man har avtalt noe annet.

Anonymous poster hash: 447d6...4ec
  • Liker 1
Skrevet

Takk TS - uff nei, jeg ga nok hjertet mitt vekk feil.. vi har hatt det så fint. Men ulike omstendigheter gjør det litt vanskelig.. i morgen får jeg som sagt svaret mitt. Veldig redd for hvordan det skal gå..lurer på om jeg får sove i natt eller om det bare blir å ligge her med vond mage

Anonymous poster hash: 8ac0d...ebb
Skrevet

Du overdriver. Alle trenger litt albuerom og det er ikke sånn at dere skal sys sammen.

Når jeg leser innlegget ditt fremstår du som en ung og umoden jente som er veldig usikker på seg selv.

Anonymous poster hash: 801e5...cdd

Gjest Cytosin
Skrevet

To dager uten å ha kontakt er dealbreaker for min del. Lyser mangel på interesse lang vei!

Anonymous poster hash: 8c34d...976

To (2) dager uten kontakt er en "dealbreaker"? Da har jeg hørt det også. Er dere så avhengige av en person dere nylig har møtt at dere må snakke og meldes hver_bidige_dag? Og hvis det ikke ringes eller meldes er det kriiiiise?

• Liker 2
Skrevet

Hvor gammel er han om jeg kan spørre? Mulig jeg er paranoid men begynte å snakke med en på en sånn side for 3 dager siden og kjenner jeg blir litt skeptisk når jeg leser dette.. :o

Anonymous poster hash: e562c...2f1
Skrevet

Han er 22 år.

Jeg får bare vente og se i morra. Hører jeg ikke noe i morra heller så er det dealbreaker for meg egentlig... Åh sånn som jeg likte han! Og vi skal jo møtes å!

Jeg er ikke umoden. Men litt usikker er jeg nok. Har ikke vært singel siden jeg var 15 og er derfor litt(veldig) uerfaren med dating, flørting og sånt.

Krysser fingre og tær for at han hører fra seg i morra!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...