Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er et fåtall av kvinner der ute som er ålreite, morsomme og koselige. Og ikke minst ærlige og moralske.

Jeg liker ikke kjerringer, det er det det er mest av. Ikke snille damer, men slemme kjerringer. Du vet, de som rotter seg sammen ved første anledning (men som aldri tør å innrømme at de mobber andre mennesker), de som lar humøret sitt når de er premenstruelle gå utover andre, frekke kjerringer, de som tror de er tøffe og tror de har rett i alt.

Det er dem man alltid møter på. Æsj!!!

Anonymous poster hash: 25a60...3eb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig

Anonymous poster hash: 44df5...759
Skrevet

Det er et fåtall av kvinner der ute som er ålreite, morsomme og koselige. Og ikke minst ærlige og moralske.

Jeg liker ikke kjerringer, det er det det er mest av. Ikke snille damer, men slemme kjerringer. Du vet, de som rotter seg sammen ved første anledning (men som aldri tør å innrømme at de mobber andre mennesker), de som lar humøret sitt når de er premenstruelle gå utover andre, frekke kjerringer, de som tror de er tøffe og tror de har rett i alt.

Det er dem man alltid møter på. Æsj!!! Anonymous poster hash: 25a60...3eb

Nei,det er de du alltid møter på,og jeg kan gjette vilt på at det er et eller annet med deg som får kvinnene til å føle avsky.

• Liker 2
Skrevet

Bare pass deg, her kommer sjefsheksa! Mohahahahaha!! :kosteskaft:

• Liker 1
Skrevet

Ok?

Kanskje du kan beskrive litt mer hvem de kjerringene er?

Er det alle kvinnfolk? Eller er det noen få du virkelig kjenner?

Selv kan jeg føle meg misstilpass, når det er flere kvinner til stede, men det handler mer om min egen usikkerhet. Når jeg treffer de samme kvinnene en og en (eller to og to) viser det seg å være kjekke og interessante mennesker, men samlet kan de virke skremmende på meg.

Kanskje det er slik for deg også? Eller? Kanskje du kan forklare bedre hva som gjør at du føler det slik... Mest sannsynlig handler det mer om deg enn dem...

Anonymous poster hash: 907c9...383
Skrevet

Det er dem man alltid møter på. Æsj!!!

Anonymous poster hash: 25a60...3eb

Vi har mange av den typen i barndomsbygden min. Snakker om sneversynte, konfliktsøkende individer som holder janteloven høyt over hodet. Mannfolkene der inne er ikke noe bedre.Jeg er en middelaldrende dame selv, men disse folka tar kaka... :krangle:

Anonymous poster hash: 231f7...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...