Gå til innhold

Tips til god ansiktskrem?

Anbefalte innlegg

Gjest kattinka
Skrevet

Spurte om dette i iherb-tråden også, men fikk ingen svar, så prøver her.

Trenger en mirakelkrem, så nå jenter, håper jeg dere har noen gode resultat å vise til?

Er det noen som vil være så snill å anbefale meg en god hudkrem til ansikt? :)Både dag og kveld, helst en som kan brukes til begge?

Til nå har jeg brukt Weleda og blandet med jojobaolje (fra iherb.com), men Weleda er alt for fet for huden min.

Jeg har blandingshud. Lite kviser, litt tørr, men ser normalt ikke tørr ut. Liker lette kremer som er lett og påføre. Brukte kanebo før og elsker den superlette påførelsen som smelter inn i huden som silke, men liker ikke ingrediensene i den, så sluttet å bruke den...

Håper dere kan hjelpe meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Du har faktisk akkurat samme hudtype som meg, og jeg elsker Hydra Zen fra Lancôme. Den har en fin konsistens, er ikke for fet, men tilfører likevel fuktighet. Også lukter den veldig godt.

Definitivt verdt pengene dine! :)

Gjest kattinka
Skrevet

P.s Jeg er veldig opptatt av naturlige ingredienser.

Er dette reelt for Lancome da mon tro?

Gjest kattinka
Skrevet

Jeg kjøpte Ole Henriksen! Tre produkter og jeg kjøpte dem på blivakker.no - Søkte meg litt rundt og likte ingrediensene samt gode anmeldelser på produktene...

Kjøpte den ene det ble tipset om oppe her, en øyeserum og en annen dagkrem som var rated som nr 1.

Så nå får vi se da :)

Skrevet

Jeg kjøpte Ole Henriksen! Tre produkter og jeg kjøpte dem på blivakker.no - Søkte meg litt rundt og likte ingrediensene samt gode anmeldelser på produktene...

Kjøpte den ene det ble tipset om oppe her, en øyeserum og en annen dagkrem som var rated som nr 1.

Så nå får vi se da :)

Du kommer ikke til å angre!!! :) ...håper jeg. Til min hud er den i alle fall perfekt. jeg har normal til litt tørr hud. har hatt noe kviser på hake i perioder. Denne kremen er ikke fet, men gir veldig mye fuktighet uten fett om du skjønner. Min hud blir veldig myk og fin av den i alle fall. og serumet er nydelig. lykke til.

Anonymous poster hash: 369ce...9a6

Gjest kattinka
Skrevet

Du kommer ikke til å angre!!! :) ...håper jeg. Til min hud er den i alle fall perfekt. jeg har normal til litt tørr hud. har hatt noe kviser på hake i perioder. Denne kremen er ikke fet, men gir veldig mye fuktighet uten fett om du skjønner. Min hud blir veldig myk og fin av den i alle fall. og serumet er nydelig. lykke til.

Flott! *krysser fingrene*

Skrevet

Helt enig, beste kremen jeg har brukt :) Å jeg har prøvd mange, de fleste fra merker i hudpleiesalonger som er kjempedyre.

Så bra, Minnie Mus! Jeg har ikke testet så mye forskjellig så da var det vel et lykketreff at mannen kjøpte akkurat denne til meg i gave :) Ganske rimelig på blivakker.no i forhold til en del andre steder, ser det ut til

Skrevet

Mange ansiktskremer er tilsatt et kjemikalium som framskynder aldringsprosessen i huden.

Når du skal slutte å bruke akkurat denne kremen med denne kjemikalium så blir huden mye verre,spesielt for at du skal komme tilbake til denne kremen.På en sånn måte holder produsenten på kunden.

Gjest kattinka
Skrevet

Mange ansiktskremer er tilsatt et kjemikalium som framskynder aldringsprosessen i huden.

Når du skal slutte å bruke akkurat denne kremen med denne kjemikalium så blir huden mye verre,spesielt for at du skal komme tilbake til denne kremen.På en sånn måte holder produsenten på kunden.

Ikke i Ole Henriksen håper jeg???

Skrevet

Jeg vet ikke hva hans kremer er laget av.

Studer ingrediens lista,men desverre ikke alle ingredienser er opplyst,mye er skult.

Penger har skylda.

Skrevet

Jeg har prøvd flere forskjellig merker, bl.a. Elisabeth Arden, Yves Rohe, Oriflame m.m. Har nå landet på A´vera sin hudpleieserie Revitage. Nydelig for min hud.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...