Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så forholdet mitt til en jente ble slutt forrige uke. Hun sa hun trengte litt tid på å finne ut hva hun følte for meg, men det var ikke jeg med på så da avsluttet vi heller ting for godt. Dette var en onsdag. Lørdag var jeg ute på byen og møtte henne. Tingen er at jeg var med en annen jente som jeg tidligere har vært interessert i. Vi var på dansegulvet og klinte. Eksdama så dette. Dagen etter fikk jeg en lang melding om at jeg var en drittsekk og brydde meg aldri om henne. Jeg svarte aldri.

Men hva synes andre her inne? Tar dere hensyn til ekser i slike situasjoner? Jeg tenkte at vi er nå over og jeg har ingen forpliktelser overfor henne.

Anonymous poster hash: 7b705...fca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må da forstå at hun tror at hun aldri har betydd noe for deg når du så snart etter at det ble slutt "svinger deg i dansen igjen".

Anonymous poster hash: c0519...d9d
  • Liker 5
Skrevet

Men hva synes andre her inne? Tar dere hensyn til ekser i slike situasjoner? Jeg tenkte at vi er nå over og jeg har ingen forpliktelser overfor henne.

Jeg tenker i utgangspunktet det samme som deg, men det kommer litt an på situasjonen. I dette tilfellet er det jo egentlig du som er den forsmådde parten, siden det var hun som ikke visste hva hun følte for deg. Da syns jeg nesten ikke hun kan komme og klage etterpå heller.

Men la oss si at situasjonen var annerledes, at hun var veldig klar på at det var deg hun ville ha, men så dumpet du henne fordi du ikke følte det samme: Da hadde det kanskje vært mer på sin plass å vise litt hensyn.

Gjest Gresshoppesang
Skrevet

Man trenger ikke nødvendigvis å kline foran eksen sin uansett årsak til at det ble slutt og hvem som gjorde det slutt.

Vedder på at hun forteller alle venninnene sine om dette og at de alle trøster henne med at du gjorde det garantert for å gjøre henne sjalu.

• Liker 1
Skrevet

Du bør si unnskyld.. Ha litt respekt for den du er/var glad i!

Anonymous poster hash: ca20d...53f

Skrevet

TS

Det var ikke kun for å gjøre henne sjalu. Dette er en jente jeg liker godt og har truffet også i ettertid. Ser for meg at det kan bli noe mer med henne. Hvorfor skal jeg da ikke vise interesse for henne, når jeg er ferdig med min eks?

Skrevet

TS

Det var ikke kun for å gjøre henne sjalu. Dette er en jente jeg liker godt og har truffet også i ettertid. Ser for meg at det kan bli noe mer med henne. Hvorfor skal jeg da ikke vise interesse for henne, når jeg er ferdig med min eks?

På onsdag ville du ha din ex, men påfølgende lørdag var du så ferdig med henne at du er klar for noe nytt?

Jeg forstår din ex godt! Men dette er virkelig ikke noe du trenger å bruke tid eller energi på. Du er ferdig med din ex. Følelsene du hadde for henne kan ikke ha vært så sterke i utgangspunktet, siden du ble ferdig med henne på 3 dager, men du kan ikke klandres for det. Det går fint an å forstå hva din ex føler, og likevel mene at du bør gå videre med livet ditt.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke gjort noe sånt foran noen som nettopp var blitt min ex. Ville blitt lei meg om jeg var henne også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...