AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Kan dette være tegn på graviditet? Er ganske sikker på at jeg har husket å tatt p-pillene, men hvem vet? 1. Jeg tror jeg har fått forstoppelse. Jeg har ikke fått gått ordentlig på do på 3-4 dager, og jeg går på do å bæsjer hver dag/annen hver. 2. Men jeg tisser oftere, og det kommer ikke litt, men passe mengde hver gang. 3. Det er en litt søtligere lukt av urinen enn ellers, men jeg har ingen plager med kløe. 5. Jeg fryser mye og har fryse"byer", men kan også bli plutselig veldig varm. 6. De siste dagene har jeg vært ganske utmattet, og ikke orket å gjøre så mye. 7. Jeg har hatt to slags mellomblødninger som kun har vart en dag eller to. Veldig lite. Men jeg har utsatt mensen litt lenge nå, så det kan jo være forklaringen. 8. Jeg har litt ømme bryster. Jeg vet at det kun er en test som kan gi svaret, men kanskje noen har opplevd noe slik før? Anonymous poster hash: 66b52...51d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 spør legen din. Anonymous poster hash: 65c69...374
mutten Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har også samme symptomer som deg, men jeg har også litt halv vondt i magen av og til, ikke vanlig vondt men på en rar måte. men har ikke ømme bryster. men har ikke giddet å sjekke siden jeg har hat litt små blødninger i ny og ne. jeg utsetter også hele tiden så jeg har bare tenkt at det kan være grunnen.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har også samme symptomer som deg, men jeg har også litt halv vondt i magen av og til, ikke vanlig vondt men på en rar måte. men har ikke ømme bryster. men har ikke giddet å sjekke siden jeg har hat litt små blødninger i ny og ne. jeg utsetter også hele tiden så jeg har bare tenkt at det kan være grunnen. ts her. Glemte å skrive at jeg har litt vondt i magen. Men det er ikke nede ved livmoren, men litt lenger oppe. Kom noen slags kramper i går, men kan vel kanskje ha noe med forstoppelse å gjøre? Anonymous poster hash: 66b52...51d
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Kan dette være tegn på graviditet? Er ganske sikker på at jeg har husket å tatt p-pillene, men hvem vet? 1. Jeg tror jeg har fått forstoppelse. Jeg har ikke fått gått ordentlig på do på 3-4 dager, og jeg går på do å bæsjer hver dag/annen hver. 2. Men jeg tisser oftere, og det kommer ikke litt, men passe mengde hver gang. 3. Det er en litt søtligere lukt av urinen enn ellers, men jeg har ingen plager med kløe. 5. Jeg fryser mye og har fryse"byer", men kan også bli plutselig veldig varm. 6. De siste dagene har jeg vært ganske utmattet, og ikke orket å gjøre så mye. 7. Jeg har hatt to slags mellomblødninger som kun har vart en dag eller to. Veldig lite. Men jeg har utsatt mensen litt lenge nå, så det kan jo være forklaringen. 8. Jeg har litt ømme bryster. Jeg vet at det kun er en test som kan gi svaret, men kanskje noen har opplevd noe slik før? Anonymous poster hash: 66b52...51d Høres mer ut som en urinveisinfeksjon... Anonymous poster hash: cb924...22e
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Det kan være så mangt, f.eks forstyrrelser i stoffskiftet. Ta en tur til legen. Anonymous poster hash: c464e...31e
mutten Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 jeg har ikke hat forstoppelse da ( det glemte jeg å si) men jeg har også hat litt vondt i livmoren, å Extreme mensen smerter til tider, å jeg har aldri hat mensen smerter før. jeg var gravid en gang å da la jeg merke til med en gang at jeg var gravid, for luktesansen min var helt enorm.. men jeg tok abort:/ var ikke noe liv å få barn til da dessverre. men nå kjenner jeg også at jeg har litt små brekninger i ny å ne uten å være noe dårlig. hmm kansje jeg bare burde ta en test?. kommer nok til å bli skuffet om jeg ikke er, selv om det ikke hadde vært planlagt.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Selvfølgelig skal du ta en test, synes du at du har blitt sikrere av å spørre her inne? Om du pimper deg opp med forhåpningene så er det dumt, bare test... Anonymous poster hash: b553e...ee4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå