leeemx Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har holdt på med en fyr i ca 5-6 måneder, alltid jeg som spør når vi skal være sammen, jeg som ordner til om vi skal gjøre noe litt gøy. jeg som tar han med på kino eller bestiller pizza. Om jeg ikke hadde tatt kontakt, hadde nok han etter 2 uker tatt kontakt og spurt hvordan det gikk. Han sier han er utrolig glad i meg og ser på meg som topp 2 bestevenner, meg og bff kompisen hans, vi snakker om fremtiden våres, og han sier han er så heldig som får holde på med en så vakker jente som meg.. han har virkelig åpnet seg for meg, og fortalt ting man ikke forteller hvem som helst.. han er så god når vi er sammen.. men jeg må jobbe sånn med å få tid med han, så om vi er heldig henger vi en gang i uken. i tillegg har det nesten gått 6 måneder og vi enda ikke er sammen. han er veldig opptatt med skole og veldig opphengt i friidrett, og jeg elsker at han har et liv.. men jeg skulle bare ønske han ga initiativ til å finne på noe med meg også.. han finner alltid på masse gøy med vennene og venninnene sine.. men ikke meg, og han inkluderer meg ikke med de andre vennene sine... hva skal jeg gjøre?
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Enten så er du bare en han har i mens han venter på den rette, eller så er han bare treig! Hvis han syns han er heldig som har deg så burde han ta intiativ!! Anonymous poster hash: 2f42b...08b
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Anonymous poster hash: 0438c...666 2
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Han er et typisk mannfolk (som ikke er forelska).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå