AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har alltid pyntet meg for min kjære, selv når han stikker innom før han drar på jobb. Ikke sånn ballkjole pynting, men slik lett sminket osv. Vi har snart vært sammen i 2 år. Vi er voksne begge to og veldig forelsket. Dette sa han i dag til meg i dag. Du trenger ikke alltid pynte deg for meg, liker deg vanlig og jeg. Hva mer kan jeg ønske enn å se deg glad og smilende for å se meg Jeg har aldri hørt en mann si noe sånt til meg. Skal jeg dåne eller? Har oftere høre at damer klager over at mannen syns hun skal pynte seg mer. Eller? Anonymous poster hash: 0e035...dd3 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Han sier det sikkert bare for å vise at han legger merke til at du bruker sminke og har gjort en "innsats" for han. Anonymous poster hash: ff483...c42 4
Gjest tsejG Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Har oftere høre at damer klager over at mannen syns hun skal pynte seg mer. Eller? Anonymous poster hash: 0e035...dd3 Det har jeg også, særlig her på KG
Gjest s@nd Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Kjæresten min bruker å si det han og Han sier at jeg er like fin uten sminke, og at jeg ikke behøver å sminke meg eller gå i fine klær. Han liker å se meg i joggebukse og t-skjorte også, og så er det mye deiligere å ta på, sier han.
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Det sklir kanskje ut med årene... Vi nærmer oss vårt tiende år sammen nå, og kjæresten lurte ertende på hvorfor jeg hadde pyntet meg for medstudentene da jeg sto på farten til universitetet i morges - jeg hadde på meg helt vanlige klær og null sminke, men hadde surret et pent sjal rundt halsen fordi jeg frøs Vær bare glad både for at han legger merke til at du er litt pyntet, og for at han synes du ikke trenger det. En oppmerksom kjæreste er et godt grunnlag for et langt og godt forhold Anonymous poster hash: f8e23...f4c
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Takk for svar. Da får jeg bare bli glad for at han sier det Anonymous poster hash: 0e035...dd3 1
Steinar40 Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Ække noe vits i å pynte seg hjemme. Et sted må man kunne få være seg selv.
Soland Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 Awwww... jeg selv er en som ikke bruker sminke så ofte. det har han lagt merke til. Og han sier han liker det best. han sier at jeg er fin med maskara og, men han liker meg helt naturlig. det er da du skjønner at han liker DEG. og ikke det man legger på seg for å bli bedre.
ms.mini Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Ta det som et kompliment. Betyr bare at han liker deg for den du er - selv uten sminke
Pinkie Pie Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 får stadigvekk høre at typen er glad jeg ikke er en sminkedukke og at jeg kan gå ut i joggebukse og alt det randome jeg kler på meg. vi er joggebuksedaffere hver dag vi (vi har vært sammen i 6mnd, og sånn har det vært siden dag en i grunnen.)
Adhara Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Tråden er ryddet for tulleinnlegg og spam. Irrlys, moderator. 1
Wonders Skrevet 31. oktober 2013 #12 Skrevet 31. oktober 2013 Jeg har alltid pyntet meg for min kjære, selv når han stikker innom før han drar på jobb. Ikke sånn ballkjole pynting, men slik lett sminket osv. Vi har snart vært sammen i 2 år. Vi er voksne begge to og veldig forelsket. Dette sa han i dag til meg i dag. Du trenger ikke alltid pynte deg for meg, liker deg vanlig og jeg. Hva mer kan jeg ønske enn å se deg glad og smilende for å se meg Jeg har aldri hørt en mann si noe sånt til meg. Skal jeg dåne eller? Har oftere høre at damer klager over at mannen syns hun skal pynte seg mer. Eller? Anonymous poster hash: 0e035...dd3 Ts, dån i vei. Det er så utrolig hyggelig at du skriver om sånt her. Kos dere masse sammen. 1
Brownii Skrevet 31. oktober 2013 #13 Skrevet 31. oktober 2013 Det er faktisk gutter som liker naturlig skjønnhet :-) Min samboer liker lite at jeg tar på meg sminke, når jeg kommer hjem så sier han " ta av deg sminken for nå skal du pynte deg for meg " hehe, det synes jeg er kjempe deilig! Jeg er i hverfall avhengi av å ha på fundation før jeg går ut, men jeg synes det er utrolig deilig å ikke måtte tenke på det rundt min samboer :-) Det synes jeg også at du skal tenke på og nyte :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå