Gå til innhold

Gave til kjæresten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min har snart vært sammen i et halvt år, og jeg vil gjerne kjøpe en fin gave til han. Jeg vil gjerne gi noe som betyr litt mer enn ett klesplagg vil gjøre. Jeg fikk selv en ring av han etter at vi hadde vært sammen i 5mnd. men synes det er å vanskelig å finne noe som betyr like mye til en gutt, har dere noen forslag?

Anonymous poster hash: 7a9d3...cd6
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bredt sølv armbånd.

Helgetur sammen med deg.

Gå ut og spise og kino.

Hvilke interesser har han? Kanskje gi noe som passer der?

Skrevet

Bredt sølv armbånd.

Helgetur sammen med deg.

Gå ut og spise og kino.

Hvilke interesser har han? Kanskje gi noe som passer der?

Ja har selv tenkt på et armbånd :)

Han spiller fotball på fritiden, men dette er ikke noe han iteriserer seg voldsomt for, mer noe han holder på med for å holde seg i form og få tiden til å gå :)

Skrevet

Ja har selv tenkt på et armbånd :) Han spiller fotball på fritiden, men dette er ikke noe han iteriserer seg voldsomt for, mer noe han holder på med for å holde seg i form og få tiden til å gå :)Anonymous poster hash: 7a9d3...cd6

Kanskje billetter til fotballkamp.

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Liker han å bruke armbånd da?

Edit: Syns forslaget om kino og mat var bra. Avsluttes med massasje :)

Endret av Mortem
Skrevet

Liker han å bruke armbånd da?

Edit: Syns forslaget om kino og mat var bra. Avsluttes med massasje :)

Hm, det var det.. Han har et sølvsmykke med kors han bruker, men er redd for at et armbånd kanskje kan bli litt for ''feminint'' for han.. :)

Tror nok jeg går for forslaget deres med kino og mat ++, kan bli utrolig koselig det og! :)

Skrevet

hva med en klokke da? blir ikke armbånd men kan brukes som det, åså er det praktisk :laugh:

Skrevet

hva med en klokke da? blir ikke armbånd men kan brukes som det, åså er det praktisk :laugh:

Jeg stemmer også for klokke. Det er jo noe alle liker og kommer til å få bruk for. Hvis du ikke er sikker på at han liker armbånd, er klokke et veldig safe valg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...