Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå for tiden bruker jeg Ultra Calming Cleanser. Det var såpass bra til vinteren men nå kjenne jeg at jeg vil har noe litt sterkere. Har tenkt å bestille Special Cleansing Gel. Noen som har erfaring med det? Jeg har sensitiv/kombinasjon hud, tendens for kviser og tørrhet om vinteren.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har prøvd den, og for meg var den altfor sterk! Det føltes som jeg hadde brukt Zalo i ansiktet. Jeg bruker Ultracalming hele året, eller skummet fra Shiseido The Skincare når jeg føler for noe som skummer litt mer. Det er helt fantastisk! (men det var ikke det du spurte om).

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg har prøvd den, og for meg var den altfor sterk! Det føltes som jeg hadde brukt Zalo i ansiktet. Jeg bruker Ultracalming hele året, eller skummet fra Shiseido The Skincare når jeg føler for noe som skummer litt mer. Det er helt fantastisk! (men det var ikke det du spurte om).

Oioioi... :o

Nå har jeg nettopp bestilte. Jaja, kan sikkert swappe på MUA om det er ikke bra. Det var en gang jeg brukte Shiseido sin, det er HELT luksus! Elske den men huden min er i stadig foranding så jeg bytte hvert år, selv om jeg har noen favoritter som holde ut uansett.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg liker special cleansing gel veldig godt! Bruker lite gel, og mye vann, og skummer det godt opp!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...