Gjest Kv84 Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen bruker her som ubevisst har blitt lagt ut mye nok om seg selv så en har blitt kjent igjen på gata? Kan jo være man legger på eller trekker fra litt av det man skriver, så det er ganske enkelt å bli kjent igjen alikevel. 2
nawuraM Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Håper for Guds skyld ikke det. Det er egentlig min store frykt ved å være her, at noen skal kjenner meg igjen og få innsikt inn i de skitne, fæle, perverse, grusomme, motbydelige tankene og verdiene jeg til daglig går og bærer på i stillhet. 1
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 På gata?? Anonymous poster hash: 55603...947
Gjest Kv84 Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 På gata?? Anonymous poster hash: 55603...947 Ok, i skogen! 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg gjenkjente ei her inne da jeg var innom et kjøpesenter, pga bilde hun har lagt ut av selg selv. Ikke av de eldste eller de mest aktive brukerene her inne, men ei relativt fersk og ung ei. Anonymous poster hash: e5eaa...894 2
Vulpes Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har ikke tilfeldig gjenkjent noen på gata herfra, men jeg har gjenkjent noen fra mote.no-forumet, for noen år tilbake. Det var ingen big deal, jeg bare la merke til henne på en kafé jeg var på, og følte at det var noe kjent, så jeg måtte titte noen ganger til inntil jeg kom på hvor jeg hadde henne fra. Sa ikke hei da, for vi hadde aldri pratet sammen, jeg bare gjenkjente henne fra noen antrekksbilder hun hadde lagt ut. Synes sånt er litt artig jeg, da
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #7 Skrevet 30. oktober 2013 Skal være mulig å kjenne igjen meg med info herfra, men ingen har sagt hei så langt. Anonymous poster hash: 0cbfc...ba9
Gjest Kv84 Skrevet 30. oktober 2013 #8 Skrevet 30. oktober 2013 De hadde vært gøy! Kanskje man ikke hadde møtt på hverandre om man ikke hadde vært på Kg.
Pene sko... Skrevet 30. oktober 2013 #9 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har merket at noen har gitt meg det typiske er-ikke-du-han-derre-fra-nettet blikket på gata, men ingen har noensinne sagt hei. Selv har jeg også gjenkjent flere på gata, men jeg sier ikke hei jeg heller.
Gjest Keikolina Skrevet 30. oktober 2013 #10 Skrevet 30. oktober 2013 Nei, men jeg så ei på 66 bussen i sta som var på kg, vet ikke hvilken bruker hun er.
Strange Doll Skrevet 30. oktober 2013 #11 Skrevet 30. oktober 2013 Er det noen bruker her som ubevisst har blitt lagt ut mye nok om seg selv så en har blitt kjent igjen på gata? Kan jo være man legger på eller trekker fra litt av det man skriver, så det er ganske enkelt å bli kjent igjen alikevel. Jeg er blitt gjenkjent. Var på jobb og en kunde sa "er ikke du *nick* fra kvinneguiden??".. Og jeg bare "hm jo er jo faktisk det"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå