Gjest Kv84 Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Når du sjekker brukerprofilene til brukere her, er det fort ut igjen, eller er det for å sjekke hva for emner den brukeren har startet, eller hva for ting en har svart på forskjellige emner?
nawuraM Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Stort sett fordi de har skrevet noe jeg syns var bra, og så må jeg sjekke om de er gifte. 1
Gjest Gunfreak Skrevet 30. oktober 2013 #3 Skrevet 30. oktober 2013 Tja, tar en bruker å skriver noe bra, eller starter en samtale med meg innad i en tråd sjekker jeg ut profilen, sjekker emner og hvilke poster de har fått pluss for,
skyflakes Skrevet 30. oktober 2013 #4 Skrevet 30. oktober 2013 Sjekker brukerprofilen dersom de har skrevet noe bra som er jeg enig i, eller hvis de har skrevet noe jeg er veldig uenig i Det er egentlig bare for å se hvilke meninger de har om andre ting osv:)
Sapientia Skrevet 30. oktober 2013 #5 Skrevet 30. oktober 2013 Hvis de skriver noe interessant så sjekker jeg noen ganger brukerprofilen for å se om de har skrevet noe mer interessant i en annen tråd.
Version 2.0 Skrevet 30. oktober 2013 #6 Skrevet 30. oktober 2013 Jeg sjekker brukerprofilene jeg er nysgjerrig på for å se om jeg kan lære mer om vedkommende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå