Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #1 Skrevet 4. mai 2004 Det er en ting jeg har lurt på en stund: Hver mandag moregn når jeg kjører til jobb, sier de på radioen: Og det er meget tett trafikk inn til Oslo, men det er jo normalt på en mandag morgen. Dette sier de i ulike varianter hver mendag. Jeg har ikke merket så mye til denne mandagstrafikken selv, men hvorfor er det flere som skal på jobb på mandag enn ellers i uka?? Kan noen oppklare dette for meg? :o
Grooo Skrevet 4. mai 2004 #2 Skrevet 4. mai 2004 Er jo noen som er helgependlere da, men så innmari mange er det vel ikke... Kan ikke si jeg merker noe særlig mer trafikk på mandager der jeg kjører heller, men jeg merker feks. stor forskjell på om vi drar hjemmefra kvart over sju eller fem på halv åtte...
Gjest Pamella (ikke innlogget) Skrevet 4. mai 2004 #3 Skrevet 4. mai 2004 Årsaken er faktisk at det er mange som pendler. Jeg tror også det er ganske vanlig at de som jobber bare noen dagers uke har fri på slutten av uka enn i begynnelsen... Selv har jeg mange ganger lagt merke til mandagstrafikken og jeg kjører bare til alnabru (E6 nordfra). Pam
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #4 Skrevet 4. mai 2004 Det har jeg ikke tenkt på :oops:! Er det fortsatt menge som ukependler inn til Oslo?
LilleBille Skrevet 4. mai 2004 #5 Skrevet 4. mai 2004 Mange har fleksitid - og kan styre de andre dagene selv. . men må møte til fast tid mandag morgen..
Gjest Poirot Skrevet 4. mai 2004 #6 Skrevet 4. mai 2004 Også er det mange som ønsker å ta en bra start på uken, for så å kunne slappe litt mer av utover i uken. Man ser det samme på aerobic og helsestudioer...
Gjest Pet Skrevet 4. mai 2004 #7 Skrevet 4. mai 2004 Også er det mange som ønsker å ta en bra start på uken, for så å kunne slappe litt mer av utover i uken. Man ser det samme på aerobic og helsestudioer... Finnes det yrker hvor men kan jobbe litt ekstra hardt i begynnelsen av uka og så slappe av i slutten? Hvilke da??? :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå