Gå til innhold

Hvilke skjønnhetsprodukter ønsker du deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sminke og skjønnhetsprodukter! Og nå som julen nærmer seg så er de nok flere her som har sikla på noe, som de ikke har hatt mulighet til å kjøpe/lyst til å bruke penger på osv. :)

Så hva ønsker du deg til jul? Alltid gøy med nye ideer til produkter en kan sikle på, eller tips som andre har erfaring med!

Anonymous poster hash: d6e82...619
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rosmarin og mynte dusj dåpen fra burt's bees. God sjampo og balsam, svart negllakk, lepestift i rødfargen jeg bruker, caritas sin bodylotion ( skjer ikke, den er veeldig dyr , men akk så deilig ) kroppsolje fra amartos, caviar kremen fra pevonia, revolution engangs ampulle og maske, krølleskum fra moroccan oil, kroppskrubben til pevonia, YSL pennen , ... And the list goes on... Veldig lett å glede produkter ..

Skrevet

Jeg vil gjerne ha en primer fra smashbox :)

Anonymous poster hash: 53528...03f
Skrevet

Rens og skrubb fra MD.

Anonymous poster hash: ef362...233
Gjest BabyBlue
Skrevet

Herregud. Jeg ønsker meg omtrent aldri noe. Eller, jeg ønsker meg det i en måned max, også kjøpes det. Er jeg den eneste som er sånn? Kan ikke være sunt å måtte ha ting NÅ liksom.

Skrevet

Herregud. Jeg ønsker meg omtrent aldri noe. Eller, jeg ønsker meg det i en måned max, også kjøpes det. Er jeg den eneste som er sånn? Kan ikke være sunt å måtte ha ting NÅ liksom.

Du er ikke alene, jeg lover.

Anonymous poster hash: 37935...72f

Skrevet

Jeg lover deg at du ikke er alene. Har nettopp gått amok på produkter jeg strengt tatt IKKE trenger i nettbutikk nå..

Skrevet

Jeg ønsker meg en hjerne som ikke forteller meg at jeg trenger en hel haug med produkter for å se bra nok ut.

Anonymous poster hash: 23679...fb1
  • Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Godt jeg ikke er den eneste som går amokk på nettbutikker og lignende. Klikk - betal - send - ohhh, ny pakke! Det er som en sykdom :laugh:

Men når det skal nevnes ønsker jeg meg som regel forbruksvarer til jul. Liksom, ting som alltid blir brukt opp. Da skrubb fra MD formulations, hudpleieprodukter fra decleor, dusj og badeprodukter, shampoo, balsam, osv, osv.

Skrevet

flere uv lakker som skifter farge ettersom temperaturen på fingrene mine.

Har en og den er så fin...

Sånn blir de mørkere og mørkere etter som hvilken temp det er! Her er video... http://www.youtube.com/watch?v=IGdwg661Aww

1393889_10153407525590285_1468065999_n.j

http://www.ebay.com/itm/1x-Nail-Art-Design-UV-Gel-Gellack-Nagellack-Farbgel-Effekt-Gele-Farbwechsel-12ml-/380666256936?pt=Gele&var=&hash=item58a17a1e28

• Liker 1
Skrevet

Ønsker meg leppestift fra Dior....... Heldigvis skal jeg kjøpe meg det i neste uke :hoppe:

Skrevet

Nei jeg lider av manglende impulskontroll og kjøper alltid det jeg har lyst på av kosmetikk og velvære produkter. Heldigvis har jeg stort sett lyst på ting som bankkontoen kan takle :fnise:

Skrevet

Jane iredale starter kit, det ser så fint ut. Høhø!

Skrevet

Jeg er akkurat som deg, men har i tillegg hatt en ekstrem trang til å hamstre sminke og velværeprodukter når jeg f.eks. finner dem billig. Nå forsøker jeg å redusere forbruket mitt. Jeg skriver ned ting jeg kan tenke meg, men ikke trenger umiddelbart og lover meg selv å gå til anskaffelse når jeg har brukt opp noe jeg har allerede. Det fungerer som impulskontroll for meg, og badet mitt er ryddigere enn det har vært på flere år.

Neste ting jeg skal gå til anskaffelse av er disse, når jeg har brukt opp en pose med engangsbomullspads jeg har liggende. Ble tipset om dem i en bok, man bare kaster dem i en vaskepose etter bruk, og vasker dem sammen med vanlig 60 graders vask (f.eks. håndklær). Mye mer miljøvennlig og økonomisk, iallefall på sikt.

Til jul ønsker jeg meg produkter fra Neals Yard (de blå glassflaskene er nydelige, når de er tomme for produkt finner jeg alltid nye bruksområder for dem). I tillegg ønsker jeg meg gavekort på spabehandlinger eller hos frisøren.

Skrevet

samme her kjøper det jeg vil med en gang. Ønsker meg aldri skjønnhets produkter av andre som regel aner de ikke hva det er eller klarer å kjøåe det.

Gjest Tigress
Skrevet

Eg ønsker meg Revlon Fire & Ice og Cherries in the Snow leppestift, og neglelakken All Fired Up. Umogleg å få tak i i Noreg så klart. Og så ønsker eg meg Bourjois Healthy Mix Serum Foundation i farge 51, også umogleg å få tak i i Noreg. Urk.

Skrevet

Jeg ønsker meg clarisonic!

• Liker 1
Skrevet

Kunne veldig gjerne tenkt meg den nye Vice-paletten fra Urban Decay, Vice 2 :) Og ny NAKED foundation fra UD, jeg er i ferd med å gå tom.

Skrevet

YSL Rouge Volupte i farge 11 og 2 (gått ut av produksjon?).

Decleor Hydra Floral dagkrem.

Skrevet

Jeg ønsker meg noen produkter som kan kontrollere den oljete huden min :( Har prøvd mye dyrt som ikke virker. Det er så fælt at huden min blir helt blank av olje og sminken regelrett sklir av om jeg kommer borti det med fingrene. Også ønsker jeg meg en god shampoo og balsam (jeg har fet hodebunn og tørre tupper.) Men som regel ender det med at jeg kjøper det jeg ønsker jeg meg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...