AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Skrevet 30. oktober 2013 Hei, Litt dumt spørsmål kanskje (jeg er ikke erfaren på kjøkkenet) - Hvor mange dager kan ferdiggrillet kylling ligge i kjøleskapet? Jeg kjøpte kyllingen på lørdag - hel kylling kald men grillet (fra ferskdisken, pakket inn i plastfolie)... Jeg åpnet folien på lørdag, spiste halvparten, lukket folien (sikkert ikke helt tett) la den i kjøleskapet, og jeg lurer på om jeg kan varme den opp i dag og spise resten til middag selv om 4 dager har gått...? Et annet kylling-relatert spørsmål: Jeg har sett hel "røkt" kylling i ferskdisken... Kan den spises kald uten å varmes opp? (F.eks deles opp og legges i salater). Hvor lenge kan slik kylling holde seg i kjøleskapet etter et den er åpnet... På forhånd tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 9e7e7...fbb
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #2 Skrevet 30. oktober 2013 Går nok helt fint å spise den. Jeg selv har spist kylling som har ligget i kjøleskapet i opptil en uke etterpå. Har ikke dødd enda Men håper ikke du varmet hele kyllingen første gangen du spiste den? for i såfall så blir den nok ikke spiselig om du varmer den en gang til, da jeg har hørt alle sier at man ikke skal spise mat som er oppvarmet mer enn en gang. Anonymous poster hash: ce4f8...7ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå