AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #1 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det en dårlig idé å gi en babyrelatert julegave til et par som venter barn? Blir det sett på som en gave til barnet i stedet for en gave til paret? Anonymous poster hash: 44027...63c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 30. oktober 2013 #2 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kommer vel an på hva slags gave det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #3 Del Skrevet 30. oktober 2013 Er det en dårlig idé å gi en babyrelatert julegave til et par som venter barn? Blir det sett på som en gave til barnet i stedet for en gave til paret? Anonymous poster hash: 44027...63c Nei, min kusine og hennes mann venter barn i januar. De sier de har det meste, at det de ønsker seg er vel egentlig babyting. For det blir de jo nødt å kjøpe selv hvis ikke, så er jo så klart en gave til dem. Anonymous poster hash: 8cc66...730 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lou Salome Skrevet 30. oktober 2013 #4 Del Skrevet 30. oktober 2013 Vi fikk en slik til jul da jeg var gravid med førstemann, syntes det var hyggelig: http://www.cappelendamm.no/main/Katalog.aspx?f=10110&isbn=9788202344313 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2013 #5 Del Skrevet 30. oktober 2013 I vår familie/slekt hadde det vært helt ok - vi har uansett tradisjon på å gi praktiske ting som folk har bruk for. Ville kanskje ikke gitt klær da, selv om jeg ikke har noen god forklaring på hvorfor. Svogeren min fikk denne boken av en kamerat, og selv om den kanskje ser litt tøysete ut så har han faktisk hatt nytte av den Baby - en bruksanvisnin: http://www.gyldendal.no/Fakta-og-dokumentar/Foreldre-og-barn/Baby-en-bruksanvisning Anonymous poster hash: 3110f...b45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå