Gå til innhold

"sexy" overraskelse, blir det helt feil nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på en ting, for jeg er litt redd for å bli sett på som desperat og needy om jeg finner på dette i kveld.

Kjæresten min og jeg har hatt en skikkelig dårlig periode. Han tviler på oss og virker helt fjern. Han vil ikke snakke om det, men sier bare at han elsker å være sammen med meg, men at han tviler på oss når vi krangler.

Jeg spurte om vi kunne finne på noe koselig i kveld, han nølte litt og hadde visst masse å gjøre. Da svarte jeg at vi godt kunne ta det en annen gang, men da ville han plutselig finne på noe allikevel.

Blir det helt fjernt av meg å kjøpe noe sexy undertøy, og jah -dere skjønner greia?

Jeg har aldri gjort noe sånt før, og jeg vet han hadde satt pris på det. Men bommer jeg helt på timingen?

Anonymous poster hash: 99299...f7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, timingen bør være den rette. Det er antagelig noe slikt der trenger . *Misunnelig*

• Liker 3
Skrevet

Timingen kunne helt klart ha vært bedre. Ettersom han er fjern og tviler på forholdet deres, ville jeg ikke gjort det nå.

Skal du bedre forholdet, må du jobbe hver dag, både med små og store ting. Først etter en stund med det, er det bedre timing for sexy undertøy.

Jeg ville droppet sexy undertøy nå, og heller forført han til sengs på andre måter. Det kan virke litt desperat å ta undertøys-kortet nå. Dessuten vil han få et press på seg til å følge opp, selv om han egentlig ikke vil eller har lyst.

• Liker 4
Skrevet

Takk for svar :)

Han er veldig seksuell selv om han er deppa, nesten mer nå enn til vanlig.. Men jeg får kjøpe det inn, og tenke litt over det før det skjer noe mer.

Anonymous poster hash: 1e13c...14e

Skrevet

Det kan være litt feil timing for å danse seg inn i stua i sexy undertøy om du skjønner, men det er da ingenting i veien for at du kan ha det på allikevel, også bare sørge for at han ser det på en diskré måte. F.eks mens han pusser tennene, så kan du ha "glemt noe på badet", osv. Her er det jo uendelige muligheter egentlig, bare fantasien som setter grenser :)

• Liker 4
Skrevet

Du kan jo ha noe sexy undertøy, men uten å få det til å virke som en stor overraskelse bare.

Anonymous poster hash: b4311...3f5
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Sikkert fint med nytt sexy undertøy som kan skape litt action der og da, men dere burde vel også snakke om hvorfor dere har hatt en dårlig periode og hvorfor han tviler når dere krangler. Hva krangler dere om og hvorfor dukker tvilen opp hos han akkurat da? Hvilke forventninger har dere til hverandre og forholdet, og hvordan kommuniserer dere? Er det mye misforståelser ute og går? Jeg tror ikke sexy-undertøy trikset løser dette for dere - dette må det snakkes om selv om dere får dere en het runde i senga.

Endret av Havbris
  • Liker 1
Skrevet

Han har sikkert en annen i kikkerten og det å se deg i "sexy" undertøy vil sikkert avtenne ham mer. Ikke gjør det. Flørt heller med en annen mann, det funker fjell.

Anonymous poster hash: 82ec2...0ff
  • Liker 1
Skrevet

Synes han er teit jeg som sier at han tviler på forholdet når dere krangler, men så vil han ikke snakke om det? Kan ikke komme med slike utspill uten å fortelle hva han tenker og føler.

• Liker 1
Skrevet

Tenkte ikke ha et skikkelig show for han nei! Haha

Jeg har prøvd å prate med han, men han vil ikke og spør jeg om noe sier han bare at han ikke vet. Jeg kommer ikke igjennom.

Så tidligere i dag sa jeg at jeg ikke hadde mer å gi, og at om det er noe seriøst så må han prate med meg om det på en voksen og seriøs måte. Jeg forklarte også at jeg ikke ville finne meg i sånt psykisk spill lenger og at jeg kommer til å leve normalt fremover, altså jeg orker ikke trippepå tærne for at han ikke skal slå opp.

Og nå vil jeg ha sex. Og det er ikke fordi jeg tror alt ordner seg med det, men fordi jeg ønsker meg litt nærhet og moro.

Ts

• Liker 1
Skrevet

menn viser mye mye mye av sine innerste tanker og følelser på soverommet. De sier ikke så mye med ord, men all annen form for kommunikasjon bare oser ut. La han vise deg veien... Menn er veldig ømme i denne delen av forholdet...

Så vær åpen, lytt til det han ikke sier. Du får nok svaret ditt. Lidenskapen skal brenne, og ikke wam bam thank you mam-type setting om du forstår...

• Liker 1
Skrevet

Det ordna seg med undertøyet, han ble veldig glad og vi hadde sex. Alt var fint. Men i går slo han opp, jeg flytter..

-Ts

Skrevet

Det ordna seg med undertøyet, han ble veldig glad og vi hadde sex. Alt var fint. Men i går slo han opp, jeg flytter..

-Ts

Omtrent fra himmel til helvete for deg altså. Huff, det skal ikke være lett! Føler med deg.

Gjest BettyBoop
Skrevet

-Ts

NEI! Så dårlig gjort av han. Om han ville gjøre det slutt så skulle han ikke hatt sex med deg
Skrevet

Fyf. Utrolig dårlig gjort. Opplevd det samme før. Han kunne stoppet deg og slått opp der og da... Du fortjener bedre!!

Skrevet

Jeg føler meg dum, eller naiv. Han sa han hadde bestemt seg for å gjøre det slutt i forrige uke, men at han ikke har orket å forholde seg til det.

Åh det gjør vondt.. For bare noen dager siden snakket han om at vi skulle begynne å se etter hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...